Νυστέρι

Κόψε κι άλλο!

Τρίτη, Σεπτεμβρίου 26, 2006

Προγραμματισμός στο OS X και αρχή εξαμήνου

Πριν καλά καλά πάρω τον iMac σκόνταψα στα έγγραφα προγραμματισμού της Apple και άρχισα το διάβασμα - τελικά το να γράφεις προγράμματα για Mac με Objective C και Cocoa είναι μαγεία! Πώς τα καταφέρανε, ακόμα και τα frameworks είναι κοσμήματα σε αυτό το λειτουργικό... Σίγουρα κάποια στιγμή θα ασχοληθώ με προγραμματισμό σε OS X, έχει ήδη κεντριστεί το ενδιαφέρον μου:D

Άντε, πολλά ποστάκια σήμερα, να έχετε να διαβάζετε - αρχίζω και παραδόσεις του πέμπτου έτους από αύριο, Καρδιολογία, οπότε έχω εγερτήριο...

... άντε και καλό ξημέρωμα λοιπόν:P

2 Σχόλιο/-α:

  • Βρήκες την ObjectiveC ενδιαφέρουσα;Εγώ όχι και τόσο..ίσως απο τον εθισμό στην Java!

    Από τον/την Blogger Paris Apostolopoulos, στις Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 27, 2006 10:21:00 μ.μ.  

  • Κοίτα, είναι C, που είναι το κύριο προγραμματιστικό μου υπόβαθρο:) Έχει λίγα quirks αλλά οκ, την καταλαβαίνω και δε μου προκαλεί πρόβλημα. Εκείνο που μου έκανε φοβερή εντύπωση ήταν κυρίως οι βιβλιοθήκες του Cocoa και του Core Data, που έχουν μέσα κυριολεκτικά παπάδες!:D

    Και μέσω Java γίνεται πάντως development σε Cocoa, φτιάχνει τα κατάλληλα bridgings μόνο του το Xcode και παίζει κανονικά, αλλά έχουν πει ότι θα το καταργήσουν μελλοντικά...:(

    Από τον/την Blogger Flareman, στις Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 28, 2006 1:11:00 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Αρχική