Νυστέρι

Κόψε κι άλλο!

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 25, 2006

Τεχνική εξυπηρέτηση Rainbow....

Από το site της Rainbow, και δη από τη σελίδα με τους όρους της εταιρείας:

"Eίναι δυνατόν να αποδειχθεί κατά την επίσκεψη ότι οι γνώσεις του τεχνικού δεν ήταν επαρκείς για την αντιμετώπιση του συγκεκριμένου θέματος που απασχολεί τον χρήστη. Σε αυτή την περίπτωση δεν είναι δυνατόν να μην υπάρξει χρέωση για τις ώρες που απασχολήθηκε ο τεχνικός παρέχοντας συμβουλευτικές υπηρεσίες, αλλά η Rainbow επιθυμεί να γνωρίζει την περίπτωση και παρακαλεί τον πελάτη να της το γνωστοποιήσει γραπτώς για περαιτέρω διερεύνηση."

Αυτό έτσι για να έχουμε να κάνουμε κουβέντα... μη σχολιάσουμε τώρα τα λοιπά περί αγορών και τιμών και σέρβις και κλάψει άπας εύθυμος>:( Σχόλια μάγκες!

2 Σχόλιο/-α:

  • Αναδιατύπωση

    Eίναι δυνατόν να αποδειχθεί κατά την επίσκεψη ότι αποτύχαμε να εκπαιδεύσουμε επαρκώς τον τεχνικό μας για την αντιμετώπιση του συγκεκριμένου θέματος που απασχολεί τον χρήστη

    Σε αυτή την περίπτωση είμαστε υποχρεωμένοι να σας χρεώσουμε το γινομενο του βαθμού δική μας αμέλειας επι τις ώρες που ο τεχνικός μας σας παρείχε παρηγορητικές υπηρεσίες,


    Πιθανόν στο υφος να έχω πέσει έξω, αλλά ως προς το νόημα νομίζω είμαι οκ.

    Από τον/την Blogger akindynos, στις Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 25, 2006 10:19:00 π.μ.  

  • Τι να σου πω... τους πήρα σήμερα για να ρωτήσω λεπτομέρειες για αγορές και μετά γέλαγα μισή ώρα:D

    Θα τα γράψω σε επόμενο post:)

    ΥΓ: Πάντως το νόημα το πέτυχες!

    Από τον/την Blogger Flareman, στις Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 25, 2006 2:44:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Αρχική