Νυστέρι

Κόψε κι άλλο!

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 28, 2006

Πολιτικό spam - τα νεύρα μου...

Σκόπευα να μην κάνω άλλο post σήμερα, καθ' ότι μου έχει στραβώσει λίγο από χθες και έχω κλινική το πρωί, αλλά πριν κλείσω το PC είπα (ο μαλάκας) να τσεκάρω τα mails μου.

Να σου λοιπόν ένα που με πληροφορούσε ότι με βάλανε στους παραλήπτες μίας mailing list της Δημοτικής Παρέμβασης για μια Βιώσιμη Πόλη "Οικολογική Αθήνα" (φυσικά δε θα σας δώσω link, σιγά που θα τους κάνω και διαφήμιση - όποιος θέλει υπάρχει το Google). Μπλα μπλα μπλα κλπ, εντάξει, πάμε για unsubscribe λέω, αφού ποσώς με νοιάζει, αν και είναι η πρώτη φορά που μου έρχεται πολιτικό spam. Η διαδικασία του unsubscribe απαιτούσε να κάνω κλικ σε ένα λινκ στο mail, να δώσω σε μια φόρμα το mail μου, να πατήσω unsubscribe, να πάρω το επιβεβαιωτικό mail που θα μου ερχότανε και μετά να πατήσω ένα link σε αυτό (και να πάρω το τελικό επιβεβαιωτικό). Στάνταρ διαδικασία για μία οποιαδήποτε φυσιολογική ενημερωτική λίστα.

Ναι, αλλά σε αυτές τις λίστες συνήθως γραφόμαστε εμείς, οικειοθελώς γιατί θέλουμε ενημέρωση στο email μας. Και όσο τραβούσε η διαδικασία βήμα βήμα τόσο τα έπαιρνα εγώ. Ώσπου τελειώνοντας την απεγγραφή (που φυσικά έκανα) είχα γίνει ταύρος εν υαλοπωλείω (φταίνε και τα νεύρα που έχω λίγο παραπάνω αυτές τις μέρες) και πατάω στο link του list owner για να γράψω απάντηση, την οποία και σας παραθέτω:

Θέμα: Το email μου σε λίστα ενημέρωσης χωρίς την έγκρισή μου

Κύριοι,
έλαβα σήμερα ένα email από την mailing list σας, θέματος "xxxxxxxx", το οποίο με ενημέρωνε ότι έχω τοποθετηθεί αυτομάτως στον κατάλογο των παραληπτών. Φυσικά, αφού ποτέ δε ζήτησα κάτι τέτοιο, ακολούθησα τις διαδικασίες για αφαίρεση του email μου από τον εν λόγω κατάλογο, μία διαδικασία τεσσάρων βημάτων, που αντιστοιχεί σε καθαρή ταλαιπωρία.

Προσωπικά ποτέ δεν υπέβαλλα με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, γραπτό, ή δια της αμέσου προσωπικής επαφής το αίτημα να ενταχθώ στους παραλήπτες της λίστας σας, και η συμπερίληψη της διευθύνσεως μου σε αυτήν αποτελεί κατάφωρη παραβίαση της προσωπικής μου ελευθερίας και των ατομικών μου δικαιωμάτων ως Έλληνα και Ευρωπαίου πολίτη.

Δεδομένων όλων των ανωτέρω, απαιτώ να μου γνωστοποιήσετε πού και με ποιον τρόπο βρήκατε τη διεύθυνσή μου, και με ποιο δικαίωμα αποφασίσατε αυθαίρετα να αρχίσετε να μου στέλνετε "ενημερωτικά" ή ό,τι άλλου περιεχομένου emails. Επίσης, σας ενημερώνω πως έχω αφαιρέσει την καταχώρισή μου από τους παραλήπτες της λίστας σας, και σας προειδοποιώ πως αν δεχθώ έστω και ένα ακόμη email παρόμοιας φύσεως από εσάς ή οποιονδήποτε άλλον θα κινηθώ δικαστικά εναντίον σας, στα πλαίσια της σχετικής νομοθεσίας περί παραβιάσεως του προσωπικού απορρήτου και των προσωπικών δεδομένων, και θα διεκδικήσω κάθε προβλεπόμενη από το νόμο αποζημίωση.

xxxxxx xxxxxxx

Γενικά δεν έχω πρόβλημα με τις πολιτικές ιδεολογίες - εγώ προσωπικά είμαι δεξιός, αλλά αν ο δίπλα, ο παραδίπλα, ο αντιπαραδίπλα είναι σοσιαλιστής, αριστερός, οικολόγος, ο,τιδήποτε εμένα δε με πειράζει από τη στιγμή που δεν πάει να μου μπουκώσει τα δικά μου με το ζόρι όπως δεν του τα μπουκώνω κι εγώ άλλωστε. Αλλά δε θα ανεχτώ κανέναν πολιτικάντη να έρχεται από το πουθενά έτσι ξεδιάντροπα και επώνυμα και να αρχίζει να μου αραδιάζει στο mailbox μου προγράμματα και εξαγγελίες. Στο κάτω κάτω Παπάγου ψηφίζω, όχι Αθηναίων, δεν τους ζήτησα να γραφτώ και δε θα κάτσω να τους κάνω μπούγιο. Δε σκοπεύω πραγματικά να το κυνηγήσω δικαστικά, δε με συμφέρει άλλωστε, αλλά τους χρειάζεται λίγο γάβγισμα - ο σοφός Ελληνικός λαός λέει "το παιδί και το σκυλί είναι όπως τα μάθεις"... κάτι θα ξέρουν.

Α σιχτήρ, πάλι συγχύστηκα βραδιάτικο. Καλό ξημέρωμα μάγκες, τις γνώμες σας θέλω...

ΥΓ: Τώρα μόλις ήρθε mail subsystem delivery failure - απ' ότι φαίνεται ακόμη και το mail που έχουνε δηλώσει στη λίστα τους είναι μούφα, οι λεχρίτες. Τους το ξαναέστειλα στη διεύθυνση που βρήκα στη σελίδα τους... όχι, θα τους χαριζόμουνα.
Technorati Technorati tags: , ,