Νυστέρι

Κόψε κι άλλο!

Πέμπτη, Οκτωβρίου 26, 2006

Σφράγισμα επεισόδιο 2ο:)

Τελικά σήμερα κατόρθωσα να ασχοληθώ με το σφράγισμα που λέγαμε, αλλά εκτυλίχθηκε πάλι σε σήριαλ η μέρα:)

Ήταν να πάω σε ένα καινούργιο οδοντιατρείο κοντά στο σπίτι μου, όντως σηκώνομαι στις 10:00 και πηγαίνω, αλλά (πιθανώς λόγω της ημέρας, Δημήτρης γαρ ο γιατρός) ήταν κλειστά. Δεδομένου ότι θέλω να προλάβω σήμερα - αύριο τη δουλειά γιατί με βολεύει λόγω κατάληψης στη Σχολή, θυμάμαι ότι υπάρχει κάποια τετράγωνα πιο πάνω άλλο οδοντιατρείο από παλιότερα. Πράγματι, πηγαίνω, αλλά η κυρία γιατρός δε δουλεύει Τρίτες και Πέμπτες πρωί:) Πηγαίνω σε ένα διπλανό φαρμακείο και ρωτάω τη φαρμακοποιό αν ξέρει κάποιον οδοντίατρο στην περιοχή εκτός από αυτούς τους δύο, τελικά μου είπε για έναν πάλι κοντά στο σπίτι μου αλλά πιο πάνω, πηγαίνω, τον βρίσκω, σωστός τύπος, τα κουβεντιάζουμε και μου ρίχνει μια ματιά.

Προκύπτει ότι άλλο σέρβις δε χρειάζομαι, τα δόντια σε καλή κατάσταση, το σφράγισμα αυτό μόνο θέλει συμμάζεμα και ενδεχομένως και απονεύρωση (ιιιι), οπότε μου τα γράφει και φεύγω τρέχοντας για Αγ. Παρασκευή στη Δ/νση Υγειονομικού για θεώρηση της συνταγής. Παίρνω καθυστερημένα το λεωφορείο, πέφτω σε Λαϊκή αγορά στο Χαλάνδρι! Μετά πολλών φτάνω στο τσακ στην υπηρεσία, με εξυπηρετεί μια λίγο μεγάλη αλλα θεογκόμενα ελεγκτής οδοντίατρος και παίρνω τον ντόκτορα για να κλείσω ραντεβού.

Στις 4:30 πάω να πολεμήσω με τον τροχό και τη βελόνα! Ο Θεός και η ψυχή του, τους τρέμω τους οδοντιάτρους... Α, και χρόνια πολλά σε όλους τους Δημήτρηδες και Δημητρούλες!
Technorati Technorati tags:

2 Σχόλιο/-α:

  • Καλά, για ένα σφράγισμα κάνεις έτσι; Τι να πώ εγώ που έκανα καμια 10 αφαιρέσεις παιδικών δοντιών για να βγούν το μόνιμα, συν κάτι τοπικές ναρκώσεις που σου έκανα τη "μάσσα" πατίνι... Και αυτό σταδιακά... από το 1997 μέχρι το 2005!

    Από τον/την Anonymous Nassos, στις Παρασκευή, Οκτωβρίου 27, 2006 10:25:00 μ.μ.  

  • Όχι ρε, εντάξει, δεν έπαιξε τίποτα και μια χαρά έγινε η δουλειά:) Απλώς έμπλεξα γιατί περίμενα από οργανωτικής πλευράς να βγει πολύ πιο ομαλά και κατέληξα να τρέχω πάλι... και φυσικά, είμαι μουντρούχος γκρίνας από φύσεως, οπότε...:D

    Από τον/την Blogger Flareman, στις Σάββατο, Οκτωβρίου 28, 2006 1:20:00 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Αρχική