Νυστέρι

Κόψε κι άλλο!

Κυριακή, Οκτωβρίου 01, 2006

Καλό μήνα:)

1η Οκτωβρίου (τονίζω την έλλειψη μ, πολλοί το κάνουν λάθος:), αρχή μηνός, καλό μήνα λοιπόν.

Κάνω μία προετοιμασία (πρόχειρη) για Ακτινολογία που γράφω αύριο, ντάλα μεσημέρι να τρέχω από τα Βριλήσσια στο Αττικό και στο Χαϊδάρι, και μετά το μισάωρο 3 με 3:30 που είναι τα γραπτά έχει και προφορική εξέταση! Κατάλαβα, μεσάνυχτα θα φύγουμε που λέει ο λόγος...

Γενικά είμαι σε μία κατάσταση έντονης κατήφειας - νιώθω κάπως... δυσοίωνα. Στην ανάρρωση, θα έλεγα - θα με καταλάβετε όταν ανακτήσω τρέλλα:P Κανόνισα και με μία παλιά συμμαθήτρια και πάλαι ποτέ πολύ στενή φίλη για καφέ, να μάθω τα νέα της, να πω τα δικά μου. Τους τελευταίους 9 μήνες που λέγαμε γενικά έκανα τη βλακεία να "εκτοπίσω" λίγο τους κοντινούς μου φίλους, κάτι που τελικά ήταν μεγάλη μαλακία γιατί πήγε άπατο, χωρίς αντίκρυσμα - οπότε έχω βάλει στόχο αμέσως μετά την εξεταστική και το iMac να ανακτήσω το κοινωνικό μου δίκτυο:) Γενικά να βρω τους παλιούς, να γνωρίσω τους καινούργιους, να φρεσκάρω λίγο τα κοινωνικά μου skills... είναι τελικά απαραίτητο να κρατάς πισινή μέχρι να σιγουρευτείς ότι αξίζει να γίνεις εξαρτώμενος από άλλον, αλλιώς μένεις λίγο χωρίς δεκανίκι, για να το θέσω μεταφορικά.

Να ζητήσω συγγνώμη από όσους έριξα αυτές τις μέρες, να ζητήσω επίσης συγγνώμη που έχω floodάρει το Νυστέρι με τα δικά μου, δεν άνοιξε γι' αυτόν τον λόγο αλλά είναι μία δικλείδα ασφαλείας για εμένα:) Μέχρι τις 20 του μήνα που θα έχει λασκάρει λίγο το πρόγραμμα θα αρχίσω να ψάχνω πιο δραστήρια για ειδησούλες και θα επανορθώσω.

Σας ευχαριστώ που με ανέχεστε, μάγκες και κοπελιές!

ΥΓ: Α, και πού' σαι Πάρι, αν το Νόκια δεν έχει Symbian πάνω δεν ξέρεις τι χάνεις! Έχεις δει ποτέ N-Gage να τρέχει εξομοιωτή SNES;:D:D:D
Technorati Technorati tags: