Νυστέρι

Κόψε κι άλλο!

Σάββατο, Οκτωβρίου 14, 2006

Απαγωγή για πλάκα

Δυο εντεκάχρονα μικρά είδανε λέει στις ταινίες που κάνουν απαγωγές παιδιών για λύτρα και αποφάσισαν να "στήσουν" την απαγωγή τους. Εξαφανίστηκαν, πήραν τηλέφωνο στο σπίτι τους και είπανε στους γονείς τους ότι είναι οι απαγωγείς και ότι θέλουν τόσα φράγκα για να αφήσουν τα παιδιά ελεύθερα. Οι άνθρωποι τρελάθηκαν στην ανησυχία, έφαγαν τον κόσμο και ξαφνικά τσουπ, να 'σου τα προκομμένα, ότι και καλά ξέφυγαν από τους απαγωγείς. Κατά την ανάκριση από την Αστυνομία προέκυψε (και ομολόγησαν) ότι ήταν τέχνασμα γιατί γούσταραν από τις ταινίες. Προσέξτε, μιλάμε για εντεκάχρονα, όχι για τίποτα οχτάχρονα, ειδικά σήμερα που υποτίθεται ότι τα παιδιά ωριμάζουν και αποκτούν αντίληψη γρηγορότερα το συμβάν είναι εντελώς άνω ποταμών...

Ειλικρινά, αν ήταν δικά μου θα τα είχα περιλάβει! Κάτι τέτοιες μαλακίες γίνονται και οι δήθεν κουλτουριαραίοι γονείς αφήνουν και περνάνε χωρίς νουθεσία (και φυσικά, όπου δεν πίπτει λόγος, πίπτει ράβδος) και μετά έχουμε όπλα σε σχολεία και όλα τα συναφή>:(
Technorati Technorati tags: , , ,

4 Σχόλιο/-α:

  • Δεν παυει ομως να ειναι 11 χρονα οπως λες και εσυ.
    Οι ταινιες και ολα τα τηλεοπτικα προγραμματα παντα διαμορφωναν μυαλα και συνειδησεις.
    Ποσο μαλλον σε τετοιες ηλικιες...

    Από τον/την Blogger ΠΡΕΖΑ TV, στις Κυριακή, Οκτωβρίου 15, 2006 12:53:00 π.μ.  

  • μμμ...
    για τα όπλα στα σχολεία φταίει η έλλειψη "νουθεσίας" απο τους κουλτουριαραίους γονείς?

    όλιβερ τουίστ έχεις διαβάσει?

    Από τον/την Blogger elefantas, στις Κυριακή, Οκτωβρίου 15, 2006 12:17:00 μ.μ.  

  • Έχετε δίκιο σε γενικές γραμμές και οι δύο παιδιά - αλλά όσο και να επηρεάζει η τηλεόραση, υποτίθεται ότι απ' την άλλη υπάρχει ένα σχολείο, μία οικογένεια που κρατάνε τα μπόσικα, που εξισσοροπούν τις καταστάσεις. Προσωπικά μου δημιουργείται η εντύπωση ότι αν οι γονείς τα είχαν λίγο πιο από δίπλα δε θα είχε συμβεί αυτό. Εξ' άλλου, απ΄το mindset του παιδιού αυτό είναι και ένας τρόπος για να ζητήσει προσοχή:)

    @Ελέφαντα: Φυσικά και έχω διαβάσει, και ο Ντίκενς είχε πιάσει τέτοια φαινόμενα πολύ πριν την εποχή τους. Εντάξει, ίσως να έχουμε γλυτώσει τα όπλα στα σχολεία μέχρι τώρα εδώ, αλλά παραμένει γενονός ότι μερικοί γονείς, είτε από αδιαφορία, είτε γιατί θέλουν να το παίξουν καλοί στα βλαστάρια τους, είτε για να δείξουν ότι και καλά είναι στο παιδαγωγικό πνεύμα των ημερών, με το παραμικρό κάνουν φασαρία για το γιόκα τους ή την κορούλα τους: έχει τύχει σε πρόσφατη επίσκεψη στο παλιό μου σχολείο να ακούσω μάνα να ωρύεται γιατί ο δάσκαλος απέβαλλε το γιο της από την τάξη - αφού ο μικρός είπε τον δάσκαλο μαλάκα μπροστά σε όλο το τμήμα. Αλλά είναι ρόδα και γυρίζει: τώρα τα κάνει του καθηγητή, αύριο μεθαύριο θα τα κάνει και στην ίδια, και αν δεν τη νοιάζει πολύ απλά θα έχει μεγαλώσει ένα πλάσμα κοινωνικά αγαλούχητο και ελαττωματικό και θα έχει αποτύχει ως παιδαγωγός.

    Αλλά εγώ σαν τυχαίος περαστικός τι φταίω να μου πει μεθαύριο ο πιτσιρικάς "άντε γαμήσου ρε μπάρμπα που μου κλείνεις το δρόμο";:))

    Από τον/την Blogger Flareman, στις Κυριακή, Οκτωβρίου 15, 2006 2:18:00 μ.μ.  

  • εχεις ενα ποιντ μαν , απλά γενικά ο κόσμος μας είναι λίγο σκατά , θέλει τακτ η φάση. Πρόσφατα σκεφτόμουν τι θα έκανα αν τα παιδιά μου θέλανε τζί αι τζό και τέτοια , τι θα τους πώ ? έχω φρικάααααααρει . τα δικά μας τα παιδιά θα τα φέρουμε στο δικό μας κόσμο και ο κόσμος έτσι όπως είναι δε μου αρέσει και γενικά έχω χεστεί λιγο πάνω μου με το θέμα.

    yo :)

    Από τον/την Blogger elefantas, στις Πέμπτη, Οκτωβρίου 19, 2006 1:50:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Αρχική