Νυστέρι

Κόψε κι άλλο!

Τρίτη, Οκτωβρίου 31, 2006

Συγχαρητήρια στους ανθρώπους των ΜΜΜ

Είχα γκρινιάξει πρόσφατα για έναν οδηγό του ΟΑΣΑ σχετικά με τη συμπεριφορά του, αλλά είμαι της απόψεως ότι πρέπει να λέμε και τα σωστά. Όπως και κάνω ευθύς αμέσως:)

Στη Σχολή μου δεν έχουμε πάρει ακόμα πάσο (για μειωμένο εισιτήριο στις συγκοινωνίες) - δεν ξέρω τι γίνεται με τα μικρότερα έτη, αλλά γνωρίζω πως το έτος μου, το 4ο και τα πάνω από εμένα σίγουρα δεν έχουμε δει φως ακόμα. Παρά το γεγονός ότι άλλες σχολές έχουν ήδη προμηθευτεί πάσα, εμείς τίποτα, και δε γνωρίζω ποιος φταίει γι' αυτό: ο ΟΑΣΑ, το Υπ. Μεταφορών, η Σχολή, το Πανεπιστήμιο; Τέσπαν, πάω σήμερα στο σταθμό Πλακεντίας του Μετρό για να βγάλω κάρτα απεριορίστων για το Νοέμβριο (καλό μήνα αλήθεια!) για να μην τρέχω αύριο το πρωί, και ο υπάλληλος στο γκισέ μου λέει ότι δε μπορεί να μου βγάλει κάρτα παρά μόνο με καινούργιο, φετινό πάσο. Όταν του είπα πως στη Σχολή μου υπάρχει πρόβλημα, αυτός αμέσως με παρέπεμψε σε μία άλλη κυρία εκεί δίπλα, που χωρίς πολλά πολλά και ερωτήσεις μου έβγαλε αυτοστιγμή την κάρτα κανονικά, και έληξε εκεί το θέμα!

Δεν ξέρω αν φταίνε για την καθυστέρηση και γι' αυτό εξυπηρετούν έτσι αβίαστα, αλλά αν δεν είναι υπ' ευθύνη τους θα μπορούσαν κάλλιστα (τους συμφέρει οικονομικά άλλωστε) να κάνουν τους δύσκολους και να ισχυριστούν ότι δε μπορούν να βγάλουν κάρτες αν δεν προσκομίσουμε πάσο για φέτος. Παρ' όλ' αυτά, εξυπηρετήθηκα φυσιολογικά και το θέμα δεν πήρε διαστάσεις και έληξε άμα τη γενέσει του:)

Γι' αυτό, ένα μπράβο στους αρμόδιους των υπηρεσιών Δημοσίων Συγκοινωνιών και Μεταφορών, γιατί πολλά τους σέρνουμε δικαιολογημένα κάθε μέρα, ας ακούσουν και έναν καλό λόγο:D

2 Σχόλιο/-α:

  • Εχω και εγω το ιδιο προβλημα,αλλα δυστυχως καρτα δεν μου εβγαλαν.Μου ειπαν οτι πασο που εχω ισχυει αυστηρα και μονο μεχρι τις 31-10-2006.Αν με πιασουν μετα να τη χρησημοποιω θα μου βαλουν κανονικα προστιμο...
    Καλο θα ηταν να πας να παρεις το νεο πασο!!!

    Από τον/την Blogger ΠΡΕΖΑ TV, στις Τετάρτη, Νοεμβρίου 01, 2006 1:51:00 π.μ.  

  • Τεχνικά ναι, αλλά πιστεύω από τη στιγμή που δέχτηκε να μου βγάλει την κάρτα δε νομίζω να έχω προβλήματα.

    Πάντως έμαθα σήμερα ότι πάσο παίρνουμε λογικά από Δευτέρα, αν και πολλοί έχουν πρόβλημα εκεί που εγώ την έβγαλα καθαρή - και σε πολλές Σχολές.

    Ίδωμεν:)

    Από τον/την Blogger Flareman, στις Τετάρτη, Νοεμβρίου 01, 2006 11:21:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Αρχική