Νυστέρι

Κόψε κι άλλο!

Τρίτη, Οκτωβρίου 17, 2006

Τελικά...

... είναι δύσκολο να έχεις ανάγκη κάποιον να σε κρατήσει όρθιο και να μην υπάρχει - και δε μιλάω για φίλους, έτσι; Όλες οι καλές προθέσεις του κόσμου δε μπορούνε να υποκαταστήσουν αυτό το βασικό πράγμα...

Έπαιξε και η Παθολογία, που ρωτούσε ο Κλέαρχος. Πανηγυρικό ξέσκισμα, με 40 ερωτήσεις ανάπτυξης - κανονιοβολισμό, που αν δεν ήμουν τόσο φρικ άουτ θα είχα βάλει τα γέλια με το που πήρα το χαρτί στα χέρια μου. Τέσπαν, έγραψα ό,τι μου πρωτοερχόταν στο μυαλό, βγήκα στις 2 ώρες (από σύνολο τέσσερις), ο Θεός βοηθός τώρα πια. Αν περάσει λογικά θα είναι πέντε, αλλιώς κόβεται για δεύτερη φορά και πάμε για χειμώνα (αν δεν έχουμε καταλήψεις εννοείται, εις τοιαύτην περίπτωσιν πάμε για Σεπτέμβρη κατ' ευθείαν)!

Είμαι κουρασμένος, τσαντισμένος με τον εαυτό μου και γενικότερα με πολλά μικρά και μεγάλα διάφορα πραγματάκια - και όχι μόνο λόγω του μαθήματος. Ελπίζω να πάω πουθενά αύριο - μεθαύριο να συνέλθω γιατί αυτή τη στιγμή μόλις μπήκα σπίτι και βαράμε ήττα:(

Και για κλου το απίστευτο: γυρίζοντας σπίτι κρύωνα και μου την έδωσε απίστευτα μέχρι και η συννεφιά και ο καιρός! Για να σπάζομαι με το φθινόπωρο και το κρύο πραγματικά δεν πάω καλά:) Κύριε των δυνάμεων ελέησον και σώσον τας ψυχάς ημών...
Technorati Technorati tags: