Νυστέρι

Κόψε κι άλλο!

Τετάρτη, Οκτωβρίου 18, 2006

Μου τη δίνει...

... που όποτε αποφασίζει το Μπλόγκερ να ρίξει τους σέρβερς του, για οποιονδήποτε λόγο, η μισή μπλογκόσφαιρα βαλτώνει αυτόματα! Ας όψονται που τους έχουμε ανάγκη...

Πάντως, στα πλαίσια της ίδιας σκέψης, ειδικά τη σήμερον, που έχουμε πλέον "εμπιστευθεί" τα πάντα, από bookmarks μέχρι φωτογραφίες, έγγραφα, λίστες με επαφές, ημερολόγια, ατζέντες, υποχρεώσεις κ.λπ. σε διάφορα sites που μας παρέχουν τις υπηρεσίες τους (del.icio.us, Google, Blogger, κ.ο.κ.), πιστεύω ότι είναι καλό να μην έχουμε τα πάντα σε ένα μέρος μόνο. Και δεν το λέω αποκλειστικά από πλευράς ασφαλείας - έχει να κάνει και με την προστασία της προσωπικής μας ελευθερίας. Φανταστείτε να είχε π.χ. όλες τις σχετικές υπηρεσίες το site Τάδε, δωρεάν, και για λόγους ευκολίας να ήμασταν όλοι βολεμένοι εκεί. Με αυτήν την τακτική δεν ενισχύεται ο ανταγωνισμός και τα υπόλοιπα sites που προσφέρουν ανάλογες υπηρεσίες (επιμέρους το καθένα), θα έκλειναν σιγά σιγά, με αποτέλεσμα να είμαστε κλειδωμένοι στον "μεγάλο". Αν παρ' ελπίδα αυτός αποφάσιζε να χρεώσει για τις υπηρεσίες του δε θα είχαμε πού να μεταπηδήσουμε, ή αν αποφάσιζε να αρχίσει να ελέγχει π.χ. τι γράφουμε και με ποιον μιλάμε δε θα είχαμε καμία άμυνα, καμία προστασία.

Άρα κάτι ξέρω εγώ που έχω τα RSS μου, το mail μου, τα bookmarks μου και το blog μου σε διαφορετικά τσανάκια - αποδίδει σε βάθος χρόνου:D
Technorati Technorati tags: , ,