Νυστέρι

Κόψε κι άλλο!

Σάββατο, Οκτωβρίου 21, 2006

Το πιάτο της επιτυχίας

Σκηνικό: The Mall Athens, περί τις 9:30 το βράδυ, μετά από εκτεταμένη γύρα και ενασχόληση και στους τέσσερις ορόφους. Στον τρίτο, στα Ruby Tuesday μαζί με δυο φίλους και συμφοιτητές από τη Σχολή καθόμαστε και αποφασίζουμε να παραγγείλουμε κάτι για να φάμε.

(Παρένθεση εδώ, καλό μαγαζί τα RT, ωραία φαγητά, οι τιμές αρκούντως τσιμπημένες αλλά οι μερίδες κατά πολύ μεγαλύτερες του μέσου όρου! Α, και το νερό πούστικα εμφιαλωμένο - "είναι από εμένα παιδιά" αλλά +2 ευρώ στο λογαριασμό το μπουκάλι...)

Παραγγέλνω λοιπόν ζυμαρικά με κοτόπουλο φιλέτο, παρμεζάνα και κόκκινη σάλτσα, το οποίο έρχεται σε ένα υπερμέγεθες πιάτο. Ως εδώ καλά - το εντυπωσιακό της υπόθεσης ήταν ότι (ίσως γιατί καθόμουν προς τη μεριά του διαδρόμου) όλοι όσοι περνούσαν και ιδιαίτερα οι γυναίκες κοντοστέκονταν δίπλα στο τραπέζι και με ένα ύφος που κυμαινόταν από διερευνητικό μέχρι αποβλακωμένο χαζεύανε το πιάτο! Εικοσιπέντε γυναίκες περάσανε, μία ματιά δε μου ρίξανε αλλά το πιάτο μου το τιμήσαν δεόντως!

... στο τέλος ήμουν στο τσακ να πάρω φεύγοντας το πιάτο και να το βάλω στο κεφάλι όπως κάνουν με τις στάμνες οι Ινδές:lol: Μπας και ανεβάσω λίγο τις μετοχές μου ρε παιδί μου...
Technorati Technorati tags: ,