Νυστέρι

Κόψε κι άλλο!

Παρασκευή, Οκτωβρίου 27, 2006

Μήπως τελικά δεν υπάρχει ελευθερία στο λόγο;

Εν πάσει περιπτώσει, έχω κάτι μέσα στο κεφάλι μου. Μερικές σκέψεις που θέλω να βγάλω, κάποια κολλήματα που τρώω και θέλω να τα αυτοαναλύσω μπας και έρθω στα ίσα μου - προβληματισμοί, απορίες, σκέψεις, πες το όπως θες ρε παιδί μου. Και έχω και μπλογκ. Ήτοι, σελίδα στο Internet. Ήτοι, έναν χώρο κατάδικό μου που μπορώ να γράψω ό,τι μαλακία μου κατέβει. Σωστό ως εδώ;

Λάθος. Γιατί μου ήρθε μια τέτοια παρόρμηση πριν λίγο και άρχισα να γράφω στο Blogger. Και πάνω στο μισό του κειμένου τρώω φλασιά και σταματάω. Μερικά πράγματα δεν είναι για δημοσιοποίηση, και όχι γιατί φοβάται κανείς ή ντρέπεται (άλλες ιστορίες αυτό), αλλά γιατί πολύ απλά είναι προσωπικά. Και γιατί το μπλογκ είναι δημόσιος χώρος, το διαβάζει όποιος θέλει. Φαντάσου να βγάλεις τα σώψυχά σου κάπου και αυτός ή αυτή που σου δημιουργεί όλες αυτές τις σκέψεις και τους προβληματισμούς να μπορεί να μπει ανά πάσα ώρα και στιγμή και να τα διαβάζει. Λίγο αθέμιτο, δε βρίσκετε;

Θα μου πεις, ποιος σε περιορίζει; Εσύ βάζεις τον περιορισμό στον εαυτό σου, άμα δε σε ένοιαζε θα τα έλεγες όλα έξω από τα δόντια. Ναι, σωστό κι αυτό. Αλλά πιστεύω είναι στη φύση μας να θέτουμε περιορισμούς και διαχωριστικές γραμμές στον εαυτό μας. Και αυτό γιατί οι προσωπικές συνομιλίες με έναν φίλο, έναν γνωστό είναι ελεγχόμενες και μπορούμε κατ' επιλογήν να πούμε ή να μην πούμε ό,τι θελήσουμε, ενώ το Internet και το μπλογκάρισμα είναι σα να βγαίνει κάποιος στην Πλατεία Συντάγματος μπροστά στο συντριβάνι και να φωνάζει τη μαλακία του για όποιον περαστικό ακούει:)

Τέσπαν, σας τα έπρηξα πάλι, και έχω υποσχεθεί να μην floodάρω με προσωπικά ποστάκια - θα επανορθώσω μέχρι αύριο το βράδυ:)

ΥΓ: Α, και σας ευχαριστώ που με διαβάζετε - ποτέ δεν είχε περάσει από το μυαλό μου η ιδέα πως υπάρχει κόσμος που πραγματικά ενδιαφέρεται να ακούσει τον κάλο που κουβαλάω στον εγκέφαλο, ανεξαρτήτως αντικειμένου και θεματολογίας:) Το εκτιμώ ιδιαίτερα αυτό και σας τιμώ για τις επισκέψεις σας...
Technorati Technorati tags:

3 Σχόλιο/-α:

  • Εαν παρέθετες και προσωπικά σχόλια για το που πάει η κοινωνία την σήμερον ημέραν, ή/και για το ότι η σημερινή νεολαία είναι @@@, θα σε διάβαζα ακόμη περισσότερο... :)

    Από τον/την Anonymous Nassos, στις Παρασκευή, Οκτωβρίου 27, 2006 11:26:00 μ.μ.  

  • Το μόνο εύκολο! Η κοινωνία τη σήμερον πάει κατά διαόλου και η σημερινή νεολαία είναι εντελώς @@@ (σε παραπέμπω στο βιασμό 16χρονης μαθήτριας στην Χαλκίδα από συμμαθητές της κατά τη διάρκεια κατάληψης)...

    Μωρέ το μπλα μπλα είναι εύκολο, αλλά προσπαθώ (ανεπιτυχώς) να περιορίζομαι σε πιο πρακτική θεματολογία - απλώς μερικές φορές μαζεύονται πολλά και πρέπει κάπου να τα εκτονώσω:)

    Από τον/την Blogger Flareman, στις Σάββατο, Οκτωβρίου 28, 2006 12:35:00 π.μ.  

  • Διαβάστε τις ?ber βλακείες...

    Διαστάσεις παίρνει στο Διαδίκτυο η σύλληψη Έλληνα blogger

    [url]http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=750623&lngDtrID=252[/url]

    Από τον/την Anonymous Nassos, στις Τρίτη, Οκτωβρίου 31, 2006 1:48:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Αρχική