Νυστέρι

Κόψε κι άλλο!

Κυριακή, Οκτωβρίου 15, 2006

Της Σταυροπροσκυνήσεως σήμερα:D

Πήγα κι εγώ (οικογενειακώς) Παπάγου που είμαι δημότης και το έριξα, και για το Δήμο και για τη(ν Υπερ)Νομαρχία. Φυσικά δε λέω τι έριξα, όχι ότι έχει και νόημα, δεξιός είμαι, σχεδόν όλοι οι υποψήφιοι στον Παπάγο είναι επίσης δεξιοί οπότε αποφάσισα με βάση το έργο που έχει κάνει ή προτίθεται να κάνει ο καθένας. Ουσιαστικά αυτό θα έπρεπε να είναι το πνεύμα στις Δημοτικές: όχι τι ιδεολογία έχει ο κάθε φέρελπις δήμαρχος, αλλά τι είναι διατεθειμένος να κάνει για να προάγει και να προωθήσει (προμοτάρει;) την πόλη του προς τα έξω. Δε βαριέσαι, μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια θα δούμε τι ψάρια πιάσαμε...

Πλάκα είχε πάντως, πιτσιρίκια παντού να τρέχουν, και λίγος κόσμος την ώρα που πήγα εγώ:) Η πρώτη φορά που ψηφίζω σαν απλός προσερχόμενος πολίτης! Στις τελευταίες Βουλευτικές αλλά και Δημοτικές εκλογές (πρώτες μου και οι δύο) ήμουν Εφορευτική επιτροπή, και έπεσε τρελό λούκι, ξημεροβράδιασμα δύο Κυριακές τη φορά κ.λπ., αλλά σήμερα ήμουν τζιτζί, μπήκα, δίπλωσα, έβαλα στο φάκελο, βγήκα, έριξα και έφυγα:D

... και τώρα διάβασμα, ακολουθεί το τελικό! Παθολογία Ι την Τρίτη, 1 - 5 μμ:) Άλλος για σταύρωμα;:lol:
Technorati Technorati tags: , , ,

2 Σχόλιο/-α:

Δημοσίευση σχολίου

<< Αρχική