Νυστέρι

Κόψε κι άλλο!

Τρίτη, Οκτωβρίου 17, 2006

ErrorZilla

Επεκτασούλα για τον Firefox που αλλάζει την στάνταρ σελίδα σφάλματος που βγαίνει όταν δε μπορεί να βρει ο browser τη διεύθυνση που του δίνουμε - προσθέτει διάφορες ωραίες επιλογούλες, όπως τη δυνατότητα να φορτώσουμε το αντίγραφο της σελίδας που έχει κρατηθεί στο Wayback Archive, ή να κάνουμε Ping/Whois, και διάφορα άλλα:)

Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα, το έβαλα αλλά πρέπει να κάνω επανεκκίνηση στο πρόγραμμα:) Αν δε δουλέψει θα πω σχετικά.

2 Σχόλιο/-α:

  • Den mou les re, ena paixnidaki, to final fantasy x to ksereis?

    Από τον/την Blogger Chefgreq, στις Τετάρτη, Οκτωβρίου 18, 2006 5:40:00 μ.μ.  

  • Λίγο άσχετο, αλλά ναι, το ξέρω:) Δεν έχω αξιωθεί να το παίξω ακόμα, αφού PS2 δεν έχω, το PC μου δεν είναι αρκετά ισχυρό ακόμα για να το πάω εξομοίωση, οπότε περιορίζομαι στα FF της προ PS2 εποχής!:D

    BTW, το ErrorZilla δουλεύει κρύσταλλο και δε μου δημιούργησε κανένα πρόβλημα στον Firefox:)

    Από τον/την Blogger Flareman, στις Τετάρτη, Οκτωβρίου 18, 2006 9:46:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Αρχική