Νυστέρι

Κόψε κι άλλο!

Σάββατο, Οκτωβρίου 21, 2006

LOST, τρίτη σεζόν - πίσω στον καταυλισμό!

Τελικά στο 3x03 επεισόδιο του LOST βλέπουμε ξανά τους υπολοίπους (Έκο, Λοκ, Ντέσμοντ, Τσάρλι κ.ο.κ.) - και υπονοούνται σημεία και τέρατα! Ουσιαστικά προωθείται εν μέρει η δράση, αποκαλύπτονται κάποια πράγματα για τη ζωή του Λοκ, εμφανίζονται παλιοί χαρακτήρες (!), και αφήνονται να εννοηθούν ορισμένα πραγματάκια που ή είναι αποτέλεσμα LSD στον εγκέφαλο των σεναριογράφων, ή θα αποτελέσουν το κλειδί της τρίτης σεζόν και ενδεχομένως και ολόκληρης της σειράς...

Δε σποϊλάρω άλλο, τα ρέστα μου τα έδωσα:)
Technorati Technorati tags: ,

3 Σχόλιο/-α:

  • εγω δεν το βρήκα αρκετά καλο το 03..τα 2 πρώτα επεισόδια ηταν δυναμίτης αυτό έκατσε λίγο!

    Από τον/την Blogger Paris Apostolopoulos, στις Σάββατο, Οκτωβρίου 21, 2006 4:08:00 π.μ.  

  • δεν το έχω δει ακόμη και με έβαλες σε μεγάλη περιέργεια. συμφωνώ με τον π.α. για τα δύο πρώτα αλλά από την άνοιξη που έβλεπα το τέλος του 2ου κύκλου σκεφτόμουν ότι οι σεναριογράφοι ή δεν ξέρουν που να το πάνε το πράγμα ή έχουν στο τσεπάκι τους μια grande έκπληξη και θα μας στείλουν όλους.
    Τα σέβη μου.
    αναγκαστικά μετά το ποστ σου, πάνω να το κατεβάσω ΤΩΡΑ!
    :)

    Από τον/την Blogger Ιουδας Ισκαριωτης, στις Σάββατο, Οκτωβρίου 21, 2006 11:23:00 π.μ.  

  • Αντικαταβάλλω τα σέβη μου και στους δυο σας, και συμφωνώ ρε Ιούδα, ή θα είναι σούπερ μάπα, ή θα μας αφήσουν όλους μαλάκες... μα δε μπορεί, τόσο άχρηστοι είναι;:lol:

    Από τον/την Blogger Flareman, στις Σάββατο, Οκτωβρίου 21, 2006 2:04:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Αρχική