Νυστέρι

Κόψε κι άλλο!

Παρασκευή, Οκτωβρίου 27, 2006

Ανάγκη για αίμα, O Rhesus αρνητικό

Το πήρα πρέφα απ' το blog του Γιώργου και σκέφτηκα να το προωθήσω κι εγώ μπας και βγει καλο:)

Ο Γιάννης, ένας άνθρωπος που συχνάζει ιδιαίτερα στο MyPhone έχει ανάγκη από αίμα για να κάνει χειρουργείο για κάταγμα σπονδύλου, αλλά παρ' ότι είναι αιμοδότης δε μπορεί να βρει αίμα για την περίπτωσή του. Είναι O (-) που είναι η σπανιότερη ομάδα αίματος που υπάρχει, και ως αναμενόμενο υπάρχει έλλειψη στις τράπεζες αίματος.

Να παρακαλέσω, όσοι έχετε όμικρον αρνητικό και μπορείτε να δώσετε αίμα στο Γενικό Κρατικό Νικαίας, διαβάστε το σχετικό thread, επικοινωνήστε μαζί του με PM από το MyPhone και βοηθήστε όσο μπορείτε.

Εδώ θα πήγαινα εγώ που δε συνηθίζω να δίνω αίμα - αλλά ενώ στην ομάδα είμαι τζιτζί μας τα χαλάει το ρέζους:(
Technorati Technorati tags: ,

2 Σχόλιο/-α:

  • Είδα το λινκ... μου βρωμάνε εμένα αυτά... Κατ'αρχήν ως αιμοδότης έχει ΑΠΟΛΥΤΗ προτεραιότητα πανελλαδικώς. Δεύτερον το 0- δεν μπορεί να είναι τοοοόσο σπάνιο, εκτός αν έχει καμιά κουλή υποκατηγορία ή τίποτα τέτοιο. Επίσης, όπως είπαν στο φορουμ, οταν είναι να εγχειριστείς δεν χρειάζεται να δώσεις ακριβώς το ίδιο αίμα με του ασθενούς, αρκεί να δώσεις. Επειδή είμαι κι εγώ αιμοδότης, κάτι μου βρωμάει. Θα σου πρότεινα να ρωτήσεις στο αιμοπετάλιο, you know, την οργάνωση και να βάλεις καμιά αγγελία στο greekmeds. Είναι αρκετά πιθανό να βρει την κατάλληλη ομάδα από εκεί, αν και επαναλαμβάνω ότι μου μυρίζει βρωμιά από πλευράς Αττικού. (Η Τραυλού είναι υπεύθυνη αιμοδοσίας; Ευφυέστατη γυναίκα... not...)

    Από τον/την Blogger Azrai, στις Παρασκευή, Οκτωβρίου 27, 2006 7:34:00 μ.μ.  

  • Πρότεινα ήδη του ανθρώπου σχετικά, δεν είναι και πιτσιρικάς (48) - τι να πω, θα δείξει...

    Πάντως, επειδή και η γιαγιά μου είχε Ο-, θυμάμαι πως όταν είχε χρειαστεί για κάτι επεμβάσεις αίμα όντως είναι εξαιρετικά δυσκοίλιοι με την συγκεκριμένη ομάδα. Για το Αττικό πάντως δεν ξέρω, προσπαθώ να το αποφεύγω γιατί δεν το πάω μία, δε με βολεύει μια και δεν το μπορώ μία:) Ας μην αρχίσω το κρα τώρα, μη γίνω Κατίνα βραδιάτικο...:P

    Από τον/την Blogger Flareman, στις Σάββατο, Οκτωβρίου 28, 2006 1:19:00 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Αρχική