Νυστέρι

Κόψε κι άλλο!

Τρίτη, Οκτωβρίου 03, 2006

Spam Blog και μαλακίες

Μου προκάλεσε φοβερή εντύπωση ότι τον τελευταίο καιρό το Blogger μου ζητούσε σε κάθε edit και νέο post να πληκτρολογήσω word verification (τα γνωστά γραμματάκια που πολλά sites ζητάνε για να τσεκάρουνε αν όντως είσαι άνθρωπος ή bot). Λέω τι διάλο, κάτι δοκιμάζουνε και το πέρασα εντελώς στο ντούκου. Αφού μου έσπασε τα ΑΡΧΙΔΙΑ (ποτέ δεν είπα ότι το Νυστέρι είναι κατάλληλο δι' ανηλίκους ανά πάσα στιγμή:) - εφ' όσον ζητούσε επαλήθευση μέχρι και 6 φορές ανά άρθρο (ή από timeouts ή από λάθη δικά μου), πήρα πρέφα ένα ερωτηματικούλι δίπλα και το πάτησα.

Προκύπτει λοιπόν ότι το Μπλόγκερ με δικούς τους αλγορίθμους χαρακτηρίζει διάφορα μπλογκς ως spam blogs, δηλαδή μπλόγκια με ακατανόητες μπουρδολογίες για κείμενο, που έχουν επανειλημμένα links προς τις ίδιες σελίδες (σπαμάρισμα δηλαδή μέσω blogging). Τα blogs αυτά αυτομάτως τρώνε πόρτα στις κεντρικές σελίδες του Blogger και αποκτούν αυτήν την ενοχλητική φάση με το word verification. Στην περίπτωσή μου έκανα μία αίτηση για να διαβαστεί το Νυστέρι από άνθρωπο και να επαληθευτεί ότι δεν είναι σπάμικο. Αλλά μου προξενεί τεράστια εντύπωση το πώς έφαγα τη στάμπα του spammer μόνο και μόνο επειδή γράφω στα Ελληνικά (που οι ξένοι τα θεωρούν gibberish) και επειδή συνηθίζω να βάζω καμιά φορά τα ίδια λινκς δυο και τρεις φορές στο ίδιο ποστ για να σας διευκολύνω. Η τρίτη περίπτωση (όπως λέει εδώ) είναι να με "ρούφ 'εψε" κάποιος στο τζάμπα με το κουμπί Flag από την μπάρα στο πάνω μέρος της οθόνης, αλλά δεν το πολυθεωρώ πιθανό.

Μα καλά, με άχυρο σκέφτονται τα botάκια του BlogSpot;:lol: έντιτ: ακόμα και αυτό το ποστ πέρασε με την τέταρτη! Έλεοc, μακάρι να μου το ξεσταμπάρουνε γρήγορα γιατί θα χρειαστώ Βάλιουμ...

8 Σχόλιο/-α:

  • Ελπίζω να βρεις γρήγορα λύση σε αυτό το παράξενο πρόβλημα. Καλή συνέχεια και keep us posted!

    Από τον/την Anonymous Ανώνυμος, στις Τρίτη, Οκτωβρίου 03, 2006 8:04:00 μ.μ.  

  • Εμένα πάντως μου έσβηνε όλα τα τελευταία post με ελληνικό τίτλος. Τα εξαφάνιζε από παντού. Who knows!

    Από τον/την Blogger ggk, στις Τρίτη, Οκτωβρίου 03, 2006 9:19:00 μ.μ.  

  • Ελπίζω να το λύσουνε γιατί άμα τα πάρω άμα λάχει πάω και Γουόρντπρές, δε με κόφτει...

    Απλώς έχω συνηθίσει εδώ και δε λέει να τραβιόμαστε:(

    Θα σας κρατάω ενήμερους!

    Από τον/την Blogger Flareman, στις Τετάρτη, Οκτωβρίου 04, 2006 12:03:00 π.μ.  

  • Αν τυχόν αλλάξεις, σφύρα το "κλέφτικα"......μην τυχόν σε χάσουμε, έτσι?

    Από τον/την Anonymous Ανώνυμος, στις Τετάρτη, Οκτωβρίου 04, 2006 3:58:00 μ.μ.  

  • Και να αλλάξω, το feed που έχετε κρατημένο είναι στο FeedBurner, δεν υπάρχει περίπτωση να με χάσετε:D

    Από τον/την Blogger Flareman, στις Τετάρτη, Οκτωβρίου 04, 2006 7:59:00 μ.μ.  

  • Δηλαδή τα feeds θα έρχονται και από αλλού...για κάντο πιο λιανά αν μπορείς?

    Από τον/την Anonymous Ανώνυμος, στις Πέμπτη, Οκτωβρίου 05, 2006 1:50:00 π.μ.  

  • Κοίτα, το feed που παίρνετε από το Νυστέρι (είτε από την sidebar δεξιά, είτε από τα metadata της σελίδας (πχ στο εικονίδιο του RSS στην address bar του Firefox) δεν είναι το μαμίσιο του Μπλόγκερ - χρησιμοποιώ το FeedBurner, που ουσιαστικά παίρνει το πρωτότυπο feed από εκεί που θα του πω εγώ και το πακετάρει κατάλληλα. Έτσι, αν τυχόν αλλάξω host και χρειαστεί να αλλάξει το πρωτότυπο feed, απλώς αλλάζω τη διεύθυνση στο FeedBurner και αυτομάτως όλοι όσοι έχουν κάνει subscribe λαμβάνουν σωστά τα RSS:)

    Έχει και μερικά άλλα καλούδια το FeedBurner, μαστορεύει λίγο το feed, το κάνει συμβατό με όλους τους readers, μου δίνει στατιστικά για τους subscribers μου, προσθέτει μερικά ωραία εργαλειάκια, παράγει αυτόματα animated GIF με τα τελευταία posts για υπογραφές σε διάφορα fora και λοιπά τέτοια ωραία:P

    Από τον/την Blogger Flareman, στις Πέμπτη, Οκτωβρίου 05, 2006 7:16:00 μ.μ.  

  • OK, thanx για τις εξηγήσεις.....απλά είμαι λίγο άσχετη με το feedburner και δεν τα γνώριζα αυτά. Λίγο που το είδα φαίνεται αρκετά χρήσιμο.....

    Από τον/την Anonymous Ανώνυμος, στις Πέμπτη, Οκτωβρίου 05, 2006 8:54:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Αρχική