Νυστέρι

Κόψε κι άλλο!

Σάββατο, Νοεμβρίου 11, 2006

Ο Ακατανόμαστος!

Ικανοποιώντας το διακαές αίτημα της proserpinas, που μ' έχει φάει επί του θέματος, ορίστε και ένα ποστάκι σχετικά με τον Ακατανόμαστο! [επειδή μυρίζει και πολλή μήνυση τον τελευταίο καιρό και δε γουστάρω να γίνω κακός και να του πάρω τα σώβρακα δικαστικά:rofl:] ΟΚ, χολή μαζεμένη έχω, κακία έχω μαζέψει όλη τη βδομάδα, καιρός να τη βγάλω μαζεμένη και να τελειώνει:)

Λοιπόν, δεν τον πάω μία. Χαζοτράγουδα, ντίρλι ντίρλι και άγιος ο Θεός, όλα μία κοψιά, καθόλου ποικιλομορφία, ένα στυλάκι είμαι έντεχνος είμαι και ελαφρολαϊκός, είμαι και ροκάκι, άμα λάχει λέω και κάνα δημοτικίζον όταν κατεβαίνω για διακοπές στην Αγία Νάπα... 'ντάξ' ρε μεγάλε, σιγά τα αίματα! Δε λέω, έχει κάνει κάνα δυο πιασάρικα, μέχρι και σε εμένα έχουν κολλήσει (δίκην εμμονής), αλλά όχι και καλλιτεχνάρα ο Ακατανόμαστος τώρα!

Το έχω ξαναπεί βέβαια, ένα πράγμα είναι που με εξοργίζει όσο τίποτα άλλο: τα live του. Μου είναι ειδεχθέστατη η εικόνα να βλέπω κάτι χαζοβιόλικα, πιτσιρίκες ετών 16 πέριξ, να χτυπιούνται και να ουρλιάζουνε από κάτω λες και ανέβηκε στην πίστα ο μαμιάς της γειτονιάς! Και το κάνανε και στο Ρουβά, αλλά ο Ρουβάς είναι ο Ρουβάς τέσπαν, είναι σα να συγκρίνουμε τους χουρμάδες με τα β-κύκλοτρα>:D Και το χειρότερο, τώρα τελευταία έχω πάρει πρέφα και κάτι παληκάρια στην ίδια κατάσταση υπό σκηνής - τι να πει κανείς; Όταν δε βλέπεις και κάτι μεγαλύτερες που υποτίθεται ότι έχουν μαζέψει μεγαλύτερο όγκο εγκεφαλικής μάζας μέσα στο κεφάλι τους στην ίδια κατάσταση παράκρουσης, ε εκεί απ' τα νεύρα μου κλείνω την τηλεόραση και πάω να βρω κάνα φιλαράκι να παίξουμε ξύλο να μου φύγει η μπαΐλντα...

ΟΚ, τέλος το δηλητήριο για σήμερα:) Για να σοβαρευτώ λίγο, προσωπικό γούστο είναι αυτό, ανέκαθεν δεν τον πήγαινα τον Ακατανόμαστο, τον έχω αντιπαθήσει εξαιρετικά πλέον, ο καθένας ας ακούει αυτά που γουστάρει - αλλά την επόμενη φορά που θα πιάσω κάνα βλαμμένο να μου κάνει τον μικρό Κοσμοκράτορα επί Γης θα το σαπίσω στις γρήγορες!

Ουφ, τα είπα:) Pros καλή μου, σε κάλυψα;:P
Technorati Technorati tags: , ,

5 Σχόλιο/-α:

Δημοσίευση σχολίου

<< Αρχική