Νυστέρι

Κόψε κι άλλο!

Κυριακή, Νοεμβρίου 05, 2006

Ήγγικεν η μέρα!

Τα έχουμε πει, ξαναπεί, ξαναματαπεί - έφτασε η μεγάλη στιγμή! Αύριο μεσημέρι (Θεού θέλοντος και Systemgraph επιτρεπούσης:) θα πάρω το πρώτο μου Mac! Και για να ακριβολογούμε, μιλάω για τον νέο iMac 17" Core 2 Duo 2.0 GHz Merom, με 1 GB RAM SODIMM DDR2 667, 160 GB SATA II σκληρό δίσκο, Superdrive 8x, Gigabit Ethernet 10/100, Firewire 400, Ati Radeon X1600 PCI-E, ενσωματωμένη κάμερα iSight, ηχεία, μικρόφωνο, Bluetooth και WiFi 802.11n draft κυκλώματα, combo optical/digital audio in-/output, mini DVI έξοδο και φυσικά IR receiver με το τσιπιρίκι Apple Remote. Α, να μην ξεχάσω και το Apple Keyboard (που ντουμπλάρει και σαν USB 1.1 hub) και το συνοδευτικό Apple Mighty Mouse. Νομίζω δεν ξέχασα κάτι;)

Ήγγικεν η ώρα και η μέρα λοιπόν, αύριο πρωί θα τους πάρω τηλέφωνο να τσεκάρω αν έχουν στοκ στο μαγαζί και (υποθέτοντας ότι το μηχάνημα υπάρχει) το μεσημέρι στις 1 που σχολάω από τον Ευαγγελισμό (α! Ξεκινάω Εντατική, δεν το ανέφερα:) θα περάσω από το μαγαζί της Systemgraph στους Αμπελοκήπους για τα περαιτέρω. 1280 ευρώ κάπου θα πάει το μαλλί, θέλω να επαληθεύσω πρώτα κάποια πράγματα μαζί τους - τι εγγύηση προσφέρουν, τι καλύπτει η εγγύηση και σε ποιες περιπτώσεις, τι πληρώνω και τι όχι κατά την εγγύηση σε διάφορες βλάβες, τι γίνεται μετά την εγγύηση σχετικά με την επισκευή, τα εργατικά και τα ανταλλακτικά, αν επισκευάζουν τον υπολογιστή μόνοι τους ή τον στέλνουν στην Apple, κάποια διαδικαστικά, αν η οθόνη καλύπτεται από 0 pixel εγγύηση από αυτούς, αν έχω κάποια ευκολία στην τιμή (δεδομένου ότι θα τα πληρώσω όλα ντούκου μετρητοίς και είμαι φοιτητής), αν μπορούν εντός ή εκτός εγγύησης να περάσουν οι ίδιοι μεγαλύτερο σκληρό στον iMac και πόσο το χρεώνουν συνολικά, αν ισχύει κάποια άλλη προσφορά σχετικά που δεν έχω υπ' όψιν μου, αν δίνουν τους όρους της εγγύησης γραπτούς ή αν υπάρχουν στο κουτί (ξέρω γω πχ γραμμένοι από την Apple οπότε απλώς σφραγίζουν κάποιο κουπόνι μέσα στη συσκευασία), και κάποια τέτοια. Επίσης, με την προϋπόθεση πως όλα πάνε καλά, να ανοίξω το μηχάνημα επί τόπου, να μπουτάρω από το δισκάκι του OS X και να βάλω μπρος το Hardware Test για να επαληθεύσω πριν το πάρω σπίτι πως οθόνη και τα συναφή υποσυστήματα πάνε καλά και δεν έχουν βλάβες, και φυσικά - τέλος τέλος, αν τελικά μέχρι εδώ δεν έχουμε κολλήματα, να τον πάρω σπίτι και το βράδυ που θα γυρίσω να τον στήσω στο Internet και να κάνω register στο site της Apple για να σιγουρευτώ πως ο serial number είναι σωστός και αδήλωτος και πως είμαι ο πρώτος που ανοίγει το κουτί.

Ουφφ... πολλά πράγματα και ομολογώ έχω λίγο άγχος, αλλά ο κύβος ερρίφθη:) Ο Mac θα παρθεί, αν όχι τώρα με την πρώτη ευκαιρία που θα φέρουν παρτίδα απ' έξω και τότε ποιος με πιάνει! Παιδιά, όσοι έχετε σχετική εμπειρία από αγορές Mac ή από Systemgraph παρακαλώ τα φώτα σας, και γενικότερα ό,τι συμβουλή έχετε να μου δώσετε σχετικά με την αγορά. Νομίζω έχω καλύψει τα πάντα, αλλά πολλά μυαλά καλύτερα από ένα, ναι;:D

Και πολυλογώ πάλι, αν το προσέξατε!:P Το νου σου Αποστολόπουλε, τώρα θα έχω κι εγώ Core 2 Duo!!!:rofl:
Technorati Technorati tags: , , , , ,

6 Σχόλιο/-α:

  • Άαα, θα σε μαλώσω. Δεν προσέχεις τον θείο Steve...

    It just works!

    Άντε με το καλό!

    Από τον/την Blogger dtsomp, στις Κυριακή, Νοεμβρίου 05, 2006 5:24:00 μ.μ.  

  • Mωρέ εγώ προσέχω, αλλά ακούγονται διάφορα! Δες εδώ τι έμαθα και έγραψα:(

    Όχι ότι αλλάζει κάτι, εγώ θα τον πάρω τον Mac!

    Από τον/την Blogger Flareman, στις Κυριακή, Νοεμβρίου 05, 2006 6:26:00 μ.μ.  

  • Καλώς όρισες λοιπόν !

    Υπάρχουν και πιο σοβαρά προβλήματα απο το bootcamp , αλλά δε συγκρίνονται με τίποτα με αυτά των "άλλων" .

    PS. Τα παιδιά στη systemgraph είναι εξυπηρετικότατοι , γνώστες , και το σημαντικότερο : ΔΕΝ συνεργάζονται με τη rainbow .

    Από τον/την Blogger meez, στις Κυριακή, Νοεμβρίου 05, 2006 6:45:00 μ.μ.  

  • @meez: Ευχαριστώ, αλλά μην το ματιάσουμε! Ευχές δεχόμεθα από αύριο (ελπίζω) που θα το χτυπήσουμε!

    Αυτό για τη SG είναι τσεκαρισμένο; Έχω ακούσει καλά λόγια και ομολογώ μου έκανε μία κάποια θετική εντύπωση η μικρή μου μέχρι τα τώρα συναναστροφή μαζί τους. Και ναι, ένας από τους κύριους λόγους που πάω σε αυτούς είναι ακριβώς αυτό που λες: δεν έχουν καμία σχέση με τη RC. Ο Θεός βοηθός:)

    Αυτό με τα πιο σοβαρά και των άλλων δεν έπιασα μόνο, για ποιο πράγμα λες;

    Από τον/την Blogger Flareman, στις Δευτέρα, Νοεμβρίου 06, 2006 1:01:00 π.μ.  

  • @flareman
    "Πιο σοβαρά" εννοώ ας πούμε , οτι εμένα μόλις έληξε η εγγύηση μου χάλασε το σύστημα ψύξης του G5 και αλλάξαν όλο το processor board .720 euro στα καλά καθούμενα , για κατασκευαστικό λάθος .

    "των άλλων" , τα γνωστά προβλήματα των πισάκηδων [ασυμβατότητες , bugz , format , ασυνέπεια...]

    Ναί , με τη systemgraph είχα διάφορα πάρε-δώσε και είναι μια χαρά τύποι .

    Από τον/την Blogger meez, στις Τρίτη, Νοεμβρίου 07, 2006 8:16:00 μ.μ.  

  • Αμήν τότε, να βρω στοκ και να τον χτυπήσω:D

    Θα σας κρατήσω ενήμερους:)

    Από τον/την Blogger Flareman, στις Τρίτη, Νοεμβρίου 07, 2006 8:50:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Αρχική