Νυστέρι

Κόψε κι άλλο!

Τετάρτη, Νοεμβρίου 15, 2006

Mac in Black - ήρθε!

Ήρθε! Και σπάει κόκκαλα:D

Χίλια συγγνώμη από όλους που έχω χάσει τη φόρμα μου αλλά αυτές τις μέρες το τρέξιμο που πέφτει είναι άνευ προηγουμένου:( Λοιπόν, στο θέμα μας: με παίρνουν χθες το μεσημέρι από τη Systemgraph και μου λένε "έχουμε 2 iMac σαν αυτόν που σας ενδιαφέρει σε στοκ, μας ήρθαν σήμερα και έχουμε ήδη εκδήλωση ενδιαφέροντος - να σας κρατήσουμε τον έναν για σήμερα"; Ενοοείται πως απάντησα καταφατικά, έπεσε ταχέως συνεννόηση με σπίτι, κατεβαίνω σούμπιτος από τη Σχολή στο κατάστημα (σε μία παράλληλο της Κατεχάκη, στους Αμπελοκήπους) και στο δρόμο σκέφτομαι παράλληλα πώς θα διαχειριστώ το θέμα της εγγύησης κ.λπ.

Μπαίνω στο μαγαζί, χαιρετάω τους ανθρώπους, ο υπεύθυνος πωλήσεων με τον οποίον είχα μιλήσει τηλεφωνικά πριν 10 μέρες ήταν στο τσακ να φύγει. Συζητάμε λίγο, επαληθεύω κάποιους όρους της εγγυήσεως, και ζητάω να ανοίξω τον υπολογιστή στο μαγαζί (υπ' ευθύνη του καταστήματος) για να γίνει ένα γενικό τσεκάρισμα των υποσυστημάτων, και κυρίως της οθόνης που με φόβιζε για τυχόν καμμένα / κολλημένα πίξελ. Δε με εξυπηρετήσανε σε αυτό, αλλά ο άνθρωπος μου εξηγήθηκε σπαθί, μου λέει τον αποσφραγίζουμε εδώ μπροστά σου, αν έχει τυχόν το οποιοδήποτε πρόβλημα που το καλύπτει η εγγύηση μας τον αφήνεις και δεν τον παίρνεις, αλλιώς τον επωμίζεσαι. Στο θέμα της οθόνης, μου έδειξε ένα mail που τους έστειλε η Apple σχετικά με την πολιτική αντικατάστασης ελαττωματικών οθονών: αλλαγή από 4 κολλημένα, 6 καμμένα ή 8 συνδιαστικά και άνω - μου είπε ο Χριστιανός ότι η Systemgraph έχει δικό της policy επί του θέματος, και αντικαθιστά ολόκληρο τον υπολογιστή όταν υπάρχουν από 4 ελαττωματικά πίξελ ο,τιδήποτε τύπου και άνω. Τον ξεπακετάρουμε, μου βάζει τροφοδοσία και μου φέρνει πληκτρολόγιο / ποντίκι, μπουτάρω, τσεκάρω την οθόνη, τσεκάρω τις ρυθμίσεις του συστήματος - όλα εντάξει χωρίς το παραμικρό ελάττωμα! Πληρώνω και φεύγω - τελικό μείον ότι παρά το γεγονός ότι είμαι φοιτητής και τα έδωσα μετρητοίς (1.280,44 ευρώ, υπ' όψιν, όχι ένα πακέτο τσίχλες) δε μου έκαναν καμία έκπτωση. Αυτό μάλλον για μείον το μετράμε, αλλά ας μην είμαι αρνητικός:D

Το βράδυ που γύρισα σπίτι τον ξεπακέταρα, τον πάρκαρα στο γραφείο μου και (πέραν του ότι η διαδικασία του ξεπακεταρίσματος είναι ιεροτελεστία!) τον άναψα να δω τι λέει. Εκεί τα έχασα: είναι ΑΘΟΡΥΒΟΣ, δροσερός, με τεράστια και πολύ φωτεινή οθόνη, στυλάκι, ταχύτατος και πανεύκολος στη χρήση και το σετάρισμα! Δε μπόρεσα να σετάρω το μόντεμ ακόμα - είναι μπακατέλα, το USB modem Fast 800 της Sagem που δίνει η ΟΤΕνετ στα πακέτα της - αλλά με λίγο ψάξιμο στο Internet βρήκα κάποιους drivers που υποτίθεται ότι δουλεύουν, οπότε θα τους δοκιμάσω απόψε. Όλα τα άλλα, φλασάκια, δίσκοι, γραφίδα, εκτυπωτής λειτουργούνε άψογα και χωρίς καμία προσπάθεια εκ μέρους μου. Η πρώτη φορά που μπαίνει υπολογιστής έτσι αβίαστα σε λειτουργία και έχω κατενθουσιαστεί:D Επιπλέον, ο συγχρονισμός κινητού - υπολογιστή δουλεύει ρολόι, η κάμερα είναι ΟΟΟΟΛΑ τα λεφτά, το WiFi έπιασε κοντινό μου κόμβο του AWMN και η ηλεκτρονική δήλωση (registration) έγινε από εκεί (!), και για να πάει καλά η συμβίωση με τον Mac του έκανα και ένα Erase and Install από τα δισκάκια του OSX - έτσι, για την εμπειρία και για να κόψω κάτι πολυγλωσσικές αχρηστίες που πιάνανε χώρο. Τα Ελληνικά δουλεύουν επίσης καμπάνα, το ηχοσύστημα του iMac είναι πολύ καλής ποιότητας, και το μικρόφωνό του εξαιρετικό! Όσο για την οθόνη, έβαλα για τεστ ένα DVDάκι να παίξει μέσω Front Row (με το σχετικό remote) και είναι πραγματικά εμπειρία ζωής να χαζεύεις ταινία σε τέτοια μεγάάάάάάλη ευρυγώνια οθόνη σε λόγο 16:10... Γενικά είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος από την αγορά και όποιες αμφιβολίες είχα έχουν ήδη πάει περίπατο:)

Επόμενο βήμα, να στήσω το DSL και να στήσω δίκτυο μεταξύ του iMac και του παλιού για να τραβήξω αρχεία και ρυθμίσεις. Η ατάκα της χρονιάς από τη μάνα μου, βλέποντας τον νέο και τον παλιό αναμμένους δίπλα δίπλα: "Καλά, τι έπαθε η παλιά οθόνη; Γιατί είναι έτσι σκοτεινή και χλωμή, κάηκε;":lmao::lmao::lmao:

Ευχαριστώ όλους όσους με ενθάρρυναν σε αυτή την αγορά! Δεν τράβηξα φωτό από το ξεπακετάρισμα, αλλά δεσμεύομαι να σας δώσω κάποιες βρεφικές του μπέμπη όσο συντομότερα μπορέσω!

11 Σχόλιο/-α:

Δημοσίευση σχολίου

<< Αρχική