Νυστέρι

Κόψε κι άλλο!

Τετάρτη, Νοεμβρίου 22, 2006

Pandora και MSN Radio

Εδώ τα έχουμε πει και παλιότερα για το Pandora, το μουσικό project που "πατάει" πάνω στο Music Genome Project και που μέσω ενός Flash frontend επιτρέπει τη δημιουργία αυτομάτων "ραδιοφωνικών σταθμών online" κατά παραγγελίαν και αυτόματα, με βάση τις μουσικές προτιμήσεις και τα κριτήρια του ακροατή. Το ενδιαφέρον είναι πως πλέον η Microsoft ανανέωσε την υπηρεσία της MSN Radio και πλέον συνεργάζεται με την Pandora! Αυτή η κίνηση θα ωφελήσει και τους δύο: η μεν MS αποκτά ένα πολύ δυνατό εργαλείο που συνεχίζει να αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς, βελτιώνοντας έτσι τις υπηρεσίες της, και η Pandora παίρνει πάσα από τη Μεγάλη και Σίγουρη (ΧΑ!) του χώρου των υπολογιστών μερικά εκατομμύρια χρήστες.

Εγώ μένω πιστός στην Πανδώρα... η Microsoft μπορεί να κάνει ό,τι θέλει: δημοκρατία δεν έχουμε;:)

4 Σχόλιο/-α:

  • Παρατηρησα οτι αναφερεις λεξεις οπως Microsoft και MSN χωρις να βαζεις διπλα το (C), το (R) και την σημανση οτι ειναι copyrighted material and brands of their respective companies κλπ. Ελπιζω τουλαχιστον να εχεις ενημερωσει την εν λογω εταιρεια οτι κανεις χρηση του ονοματος της και να εχεις γραπτη εγκριση τους για αυτο.

    Οχι μονο αυτο, αλλα με καποιο τροπο δηλωνεις την προτιμηση σου σε μη MS μη εμπορικη υπηρεσια και ισως επηρρεαζεις ετσι υποψηφιους MSN συνδρομητες, πραγμα που οφθαλμοφανως βλαπτει τα συμφεροντα της.

    Παιζεις με την φωτια οσο ασχολεισαι με αυτην την εταιρεια. Ουτε καν αναφορα στο ονομα της για να κοιμασαι ησυχος.

    --
    e.

    Από τον/την Anonymous Ανώνυμος, στις Τετάρτη, Νοεμβρίου 22, 2006 6:35:00 μ.μ.  

  • Ρίξε μια ματιά στο υποσέλιδο όλων των σελίδων του Νυστεριού:) Πάντως εκτιμώ ιδιαίτερα το ενδιαφέρον, σωστά τα όσα λες. Θεωρώ όμως το ότι αναφορά ειδήσεως που πήρα από το digg και που ήδη έχει κάνει τον γύρο του κόσμου πολύ λίγο έως καθόλου θα πειράξει την MS. Στο κάτω κάτω και λινκ τους βάζω, διαφήμιση είναι. Δυσφήμιση, δικαιολογημένη ή αδικαιολόγητη, δεν κάνω, την προτίμησή μου μπορώ να τη δηλώσω (εξ' άλλου τα μπλογκς χώροι προσωπικής έκφρασης δεν είναι;:), και όπως και να'χει, το λινκ υπάρχει, όστις θέλει πατάει, βλέπει αν του κάνει το MSN Radio και αποφασίζει!:)

    Τώρα, αν η Microsoft τα διαβάζει αυτά και έχει ένσταση στο ποστ μου, πολύ ευχαρίστως ας επικοινωνήσουν μαζί μου και εγώ αμέσως θα κατεβάσω το ποστ...

    Από τον/την Blogger Flareman, στις Τετάρτη, Νοεμβρίου 22, 2006 8:53:00 μ.μ.  

  • Ωραια, με τα τρειντμαρκς την γλιτωσες. Ισοβια δεν θα φας ευκολα :-)

    (ειχες αληθεια γραψει απο πριν τετοιο diclaimer η το εβαλες τωρα; με τρομαζεις!)

    Εξω τωρα η πλακα, εγω εχω ξεκαθαρη θεση, ειμαι δηλωμενος οπαδος του Open/Free S/W. Σε αυτο το πλαισιο, ακομα και bad publicity για ακατονομαστες εταιριες θεωρω οτι ειναι publicity για αυτους και αρα τους κανεις χαρη (ενω αυτοι δεν θα σου κανουν ποτε).

    Και αν δεν με πληρωνει καποιος απο αυτους τους εμπορικους, δεν βρισκω τον λογο να τους αναφερω/μνημονευω/συγκρινω/σχολιαζω/τυπωνω στην μπλουζα μου, στο blog μου, σε τατου στο μπρατσο μου, θετικα η αρνητικα.

    Το θεωρω ισοδυναμο με το να γραφω πχ οτι η Τειστι εβγαλε τα Ροζ τσοκοφρικο με παπρικα και τους κανω συγκριτικο με κατι αλλο. Ασε που αν κατι ενοχλησει εκει τα κεντρικα της καθε Τειστι δεν το εχουν σε τιποτα να το θεωρησουν δυσφημιση για το νεο τους προιον και να αφησουν το δικαστηριο να αποφασισει αν οντως ειναι ετσι.

    --
    e.

    Από τον/την Anonymous Ανώνυμος, στις Πέμπτη, Νοεμβρίου 23, 2006 1:23:00 μ.μ.  

  • To disclaimer κάθεται εκεί από την πρώτη μέρα του blog:D

    Κοίτα, έχεις μια καλή στάση, ξάστερη και ασφαλή. Εγώ προσωπικά δεν έχω κάτι σαφές στις προτιμήσεις μου - ό,τι με βολεύει καλύτερα κατά περίπτωσιν. Δεν έχω απολύτως κανένα λόγο να προωθήσω κάτι ή να υποβιβάσω κάτι άλλο, και δεν είναι στο χαρακτήρα μου να μην ασχοληθώ, προφορικά γραπτά ή όπως αλλιώς προκύψει με κάτι που μου κίνησε το λόγο.

    Τώρα, η διαφήμιση διαφήμιση όντως (there is no bad publicity), οπότε και πάλι κερδισμένες οι εταιρείες! Γιατί να με κυνηγήσουν;:P Ζημιά στο δημόσιο προφίλ τους θα κάνουν, να κερδίσουν κάτι δεν έχουν - και στο κάτω κάτω είμαι ανοιχτός σε διακανονισμούς. Αν κάποιος μεγάλος και τρανός διαβάζει εδώ, το επαναλαμβάνω: αν θεωρείτε ότι σας θίγω ή σας προκαλώ ζημία, οποιουδήποτε είδους, επικοινωνήστε μαζί μου και πολύ ευχαρίστως να εξαφανίσω ό,τι αναφορά στο όνομά σας και να ζητήσω και δημόσια συγγνώμη!

    Τέλος με αυτό το θέμα, δεν το ξαναγράφω:D

    Από τον/την Blogger Flareman, στις Πέμπτη, Νοεμβρίου 23, 2006 3:26:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Αρχική