Νυστέρι

Κόψε κι άλλο!

Τρίτη, Νοεμβρίου 14, 2006

SotD: Hooters - All You Zombies

Δευτέρα, 13 Νοεμβρίου 2006, τραγούδι της ημέρας: Hooters - All You Zombies:) (στίχοι)

Παιδιά είμαι γκολ, έτρεχα όλη τη μέρα, θα μιλήσουμε όταν με το καλό ξεμπλοκάρει το σύστημα:) Σταθερά Νυστέρι εσείς και θα επανέλθω... όταν το θελήσει ο καλός Θεούλης! Ή όταν πάρω τον Mac:D Πάντως τα πράγματα πάνε καλά (εξαιρουμένων των διαβασμάτωνε), τόσο καλά που φοβάμαι να το πιστέψω! Δεν έχω χρόνο να είμαι στις μαύρες μου, οπότε αναγκαστικά είμαι στις άσπρες (;) μου - εξ' ου και το καθ' όλα άσχετο αλλά κλασικότατο κομμάτι της ημέρας για σήμερα. Είναι οι ίδιοι Hooters που έγραψαν και το Johnny B - και το All You Zombies το θεωρώ εξ' ίσου καλό με το Man On The Silver Mountain των Rainbow. Απολάυστε!

Νύχταα:DDD

6 Σχόλιο/-α:

Δημοσίευση σχολίου

<< Αρχική