Νυστέρι

Κόψε κι άλλο!

Κυριακή, Νοεμβρίου 26, 2006

SotD: Iced Earth - Watching Over Me

Πριν από ένα χρόνο ακριβώς, κατέληξε ένας από τους πιο κοντινούς μου φίλους και παλιούς συμμαθητές, από ρήξη εγκεφαλικού ανευρύσματος. Χωρίς να καπνίζει, χωρίς να πίνει, χωρίς να έχει φταίξει σε κανέναν. Τόσο εγώ όσο και οι άλλοι τέσσερις της παρέας ήμασταν σα μαύρο χάλι για κάνα τρίμηνο - θα μπορούσε κάλλιστα να ήταν οποιοσδήποτε από εμάς. Έμαθα πρόσφατα ότι η οικογένεια του παιδιού δε θα έκανε φέτος μνημόσυνο γιατί έχει αρχίσει να συνέρχεται (όσο γίνεται εν πάσει περιπτώσει), και θα ήταν πραγματικά σα να ξαναζούσαν την κηδεία από την αρχή. Γι' αυτό, σαν προσωπική απότιση φόρου τιμής στον φίλο μας, που τον σκεφτόμαστε ακόμα και που σίγουρα μας φυλάει από ψηλά που βρίσκεται, σας παραδίδω το τραγούδι της ημέρας για σήμερα, Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2006: από το album τους Something Wicked This Way Comes του 1998, το κομμάτι νούμερο 4 - Iced Earth και Watching Over Me, μία από τις μελωδικώτερες power μπαλάντες που έχω υπ' όψιν μου. (στίχοι)

Αθάνατος ρε ψηλέ, να μας προσέχεις:)...

2 Σχόλιο/-α:

  • Συλλυπητήρια στην οικογένεια του. Πραγματικά πολύ τραγικό, νέο παιδί με ανεύρισμα.

    :(

    Από τον/την Blogger Nassos, στις Κυριακή, Νοεμβρίου 26, 2006 11:09:00 μ.μ.  

  • Χάρη, να'σαι καλά εκεί που είσαι φίλε μου!...σε φαντάζομαι να χαμογελάς... και να ξέρεις ότι δεν χάνεις τίποτα απ'τις σκοτούρες και τις μικρότητες της σύντομης ζωής μας...

    Watching Over Us!!
    Σπύρο..nice of you to remember m8!!
    :(

    Από τον/την Anonymous Yannis, στις Δευτέρα, Νοεμβρίου 27, 2006 1:34:00 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Αρχική