Νυστέρι

Κόψε κι άλλο!

Σάββατο, Νοεμβρίου 11, 2006

SotD: Matthew Good Band - Weapon

Σήμερα, επειδή μου την είπατε ότι σας βομβαρδίζω με πολλά posts καθημερινά, θα κάνω κράτει:) Σάββατο λοιπόν, 11 Νοεμβρίου 2006, και το τραγούδι της ημέρας για σήμερα: Weapon, από τον Matthew Good και το συγκρότημά του. (Νάσοο... βρήκα στίχοι:D)

Το κομμάτι έχει παίξει και στη δεύτερη σεζόν του Smallville, όχι πως αυτό του προσθέτει κάποια ιδιαίτερη βαρύτητα. Είναι λίγο φλου οι στίχοι, αλλά μου αρέσει καλύτερα έτσι, να διατηρήσουμε ατμόσφαιρα μυστηρίου:P Υποτονικό Σαββατοκύριακο γαμώ την καταδίκη μου, τι τους έχει πιάσει όλους...

Τέσπαν, ακούστε το και μιλάμε εμείς:)

5 Σχόλιο/-α:

  • καλά στην ιατρική σας χτυπούν τον εγκέφαλο με νετρόνια; "Βρήκα στίχους"!!

    Κάτι άλλο κατέβασες το Spiderman 3 από το eMule? :P

    Από τον/την Blogger Nassos, στις Σάββατο, Νοεμβρίου 11, 2006 9:50:00 μ.μ.  

  • Ποζιτρόνια αδερφέ:) Καλά ρε, δεν έχεις ακούσει κάτι παλιούς ρεμπέτες που το λέγανε; "Βάγγο... βρήκα στίχοι! Άρον την πένα σου και κόζαρε ακόρντα ανφάς":D

    Ποιο eMule, εγώ πήγα στο ifilm, πάτησα το λινκ του QT, μου άνοιξε η ταινία να στριμάρει στο Quicktime, πήγα στα Movie Info και πέρασα με το χέρι το URL στο GetRight:D

    Από τον/την Blogger Flareman, στις Σάββατο, Νοεμβρίου 11, 2006 10:25:00 μ.μ.  

  • Ωραίος ο γιατρός!!! Έτσι κατεβάζεις και σε φουλ ταχύτητα.

    Από τον/την Anonymous Ανώνυμος, στις Κυριακή, Νοεμβρίου 12, 2006 12:05:00 π.μ.  

  • κατι εχασα ρε doc με το τι εκανες με την ταινία. παντως μουσικα σε βρισκω πολυ ψαγμενο

    Από τον/την Anonymous Spyflo80, στις Κυριακή, Νοεμβρίου 12, 2006 3:03:00 π.μ.  

  • @sf: 'Στωωω:)) Με την ταινία: ουσιαστικά πάτησα στο link για την Quicktime έκδοση από το σχετικό site, μου άνοιξε το αρχείο από τον Quicktime Player και πήγα, βρήκα τη διεύθυνση του αρχείου από τα properties και έβαλα το GetRight να μου το κατεβάσει χειροκίνητα:)

    Από τον/την Blogger Flareman, στις Κυριακή, Νοεμβρίου 12, 2006 11:24:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Αρχική