Νυστέρι

Κόψε κι άλλο!

Σάββατο, Δεκεμβρίου 09, 2006

Χριστουγεννοκριτική

Υπέπεσε στην αντίληψή μου ένα ποστάκι (ποστάρα μάλλον) του Estarian στα Ανώδυνα Ημερολόγια - μου έκανε τεράστια εντύπωση, γιατί σκιαγραφεί τον παραλογισμό και την ψυχική ανωμαλία που διακατέχει 9 στους 10 τέτοια εποχή τα τελευταία χρόνια.

Μπράβο ρε φαντάρε, τα ρέστα μου, ζωγράφισες να πούμε:)

6 Σχόλιο/-α:

  • Είπε την πραγματικότητα. Και όντως αυτοί είναι οι λόγοι που σιχάθηκα τα Χριστούγεννα.

    Από τον/την Blogger Nassos, στις Σάββατο, Δεκεμβρίου 09, 2006 12:31:00 μ.μ.  

  • Νάσο μου να σου πω κάτι; Δε μπορώ να πω ότι σιχαίνομαι τα Χριστούγεννα - μάλλον τη μαλακία που βαράει τον κόσμο σιχαίνομαι. Τις μέρες αυτές τις μεταφράζω στο δικό μου μήκος κύματος, όπως νιώθω ότι πρέπει να τις ζήσω εγώ:) Αλλά μου τη σπάει απίστευτα αυτή η νοοτροπία του συρμού και της μάζας που διακατέχει τους πολλούς αυτές τις μέρες...

    Από τον/την Blogger Flareman, στις Σάββατο, Δεκεμβρίου 09, 2006 3:53:00 μ.μ.  

  • Βασικά εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί σώνει και καλά θα πρέπει να βγώ έξω για να διασκεδάσω είτε λέγεται Χριστούγεννα είτε λέγεται Πρωτοχρονιά; Να ξεκουραστώ θέλω όχι να ξενυχτήσω...

    Από τον/την Blogger Nassos, στις Σάββατο, Δεκεμβρίου 09, 2006 3:59:00 μ.μ.  

  • Τελικά φαίνεται δεν είμαι ο μόνος που βλέπει μαγαζί όπου να επικρατεί το αδιαχώρητο (ανεξαρτήτως εποχής) και να λέει "πάμε πουθενά αλλού ρε σεις με λιγότερο κόσμο, να κάτσουμε να πούμε καμιά κουβέντα":)

    Από τον/την Blogger Flareman, στις Σάββατο, Δεκεμβρίου 09, 2006 4:04:00 μ.μ.  

  • Βασικά club και μέρη με πολύ φασαρία τα αποφεύγω γενικώς.

    (δεν θα έλεγα όχι σε μια 1980's discoteque βέβαια) :)

    Και στο κάτω-κάτω και στο σπίτι σου (ή των άλλων) μπορείς να διασκεδάσεις. ;)

    Από τον/την Blogger Nassos, στις Σάββατο, Δεκεμβρίου 09, 2006 4:46:00 μ.μ.  

  • Των άλλων, των άλλων!:lol:

    Από τον/την Blogger Flareman, στις Σάββατο, Δεκεμβρίου 09, 2006 5:57:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Αρχική