Νυστέρι

Κόψε κι άλλο!

Σάββατο, Δεκεμβρίου 23, 2006

Ο Θεός είναι ΜΕΓΑΛΟΣ!

Συνεχίζοντας από την καταστροφή που λέγαμε, έβαλα την πολύ καλή σουίτα της Acronis, Acronis Disk Director να μου ψάξει το δίσκο για σβησμένα partitions που θα μπορούσε να ανακτήσει. Όταν καταργείται μία κατάτμηση, τα δεδομένα της μένουν συνήθως στο δίσκο, οπότε ένα κατάλληλο πρόγραμμα μπορεί μελετώντας το δίσκο κομμάτι - κομμάτι να βγάλει άκρη και συμπέρασμα και να καταλάβει αν υπήρχε εκεί ένα ακέραιο partition, το οποίο και μπορεί να επανεγκαταστήσει, ακριβώς όπως ήταν.

Ε ο μάγκας μου το βρήκε το σβησμένο και το ξαναέβαλε στη θέση του! Όταν ξαναείδα τα αρχεία μου άρχισα να χαζογελάω σα μικρό παιδί:) Παιδιά το πρόγραμμα είναι πραγματικά κορυφή, βρίσκεται εδώ, κάνει 50 ντάλαρς παρά κάτι και όσοι έχετε Windows και παίζετε με τους δίσκους σας είναι πραγματικό διαμάντι, εμένα μου έχει λύσει τα χέρια. Από τα ελάχιστα εμπορικά προγράμματα που αξίζουν τα λεφτά τους.

Τώρα θα προσπαθήσω να δώσω στο καινούργιο partition όλο το σκληρό... για να δούμε, θα έχουμε άλλα παρατράγουδα;:D

2 Σχόλιο/-α:

  • δεν θέλω να σε ξενερώσω αλλά θα πρέπει να μπείς στην διαδικασία να τσεκάρεις αν ta δατα σου ειναι OK. πριν 2 χρονια σε μια παρόμοια κάτασταση ειχα κάνει recover ολα μου τα mp3 αλλά μετά απο μέρες ανακάλυψα ότι 20% των data ειχα αλλοιωθεί - μπερδευτεί. Δηλαδή άκουγε μετάλικα και ξαφνικά πεταγόταν Γονιδης!

    Από τον/την Blogger Paris Apostolopoulos, στις Σάββατο, Δεκεμβρίου 23, 2006 12:49:00 μ.μ.  

  • :rooooofl:

    Τελικά έκανε την αλλαγή, μου έκανε το σκληρό ένα μεγάλο FAT32 partition, το έκανε primary και έπιασε όλο το δίσκο, και όλα εντάξει. Να δω πώς θα γίνει η μόντα να το μετατρέψω σε HFS+...

    Λες να το βάλω να κάνει ένα verify από το Disk Utility; Για την ώρα καλά μου τα παίζει όλα, ό,τι δοκίμασα δλδ. Μη μου πεις μόνο ότι πρέπει να περάσω 200 γκίγκα με το χέρι ένα ένα, προτιμάω να τα σβήσω και να ησυχάσω! Πάντως την ανάκτηση την έκανα αμέσως μετά τη διαγραφή του partition, χωρίς να μεσολαβήσει τίποτα...

    Από τον/την Blogger Flareman, στις Σάββατο, Δεκεμβρίου 23, 2006 3:36:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Αρχική