Νυστέρι

Κόψε κι άλλο!

Σάββατο, Δεκεμβρίου 02, 2006

iMac: Φωτογραφίες από τα βαφτίσια!

Σας είχα τάξει φωτογραφίες του iMac, ήλπιζα να τον τακτοποιήσω πρώτα και να μετακινήσω τον παλιό εκτός δωματίου, να τα έχω όλα τακτοποιημένα και μετά να πάρω την ψηφιακή και να του δώσω να καταλάβει... αλλά ελλείψει χρόνου και πρωτοβουλίας, το καλύτερο που μπόρεσα να κάνω για εσάς ήταν απλώς να συμμαζέψω λίγο, να πάρω το κινητό της μάνας μου και να τραβήξω μερικές λήψεις έτσι, για την όρεξη!:D

Καλό χάζεμα!:PpPp

Νάτος! Παρακαλείσθε όπως αγνοήσετε την άχαρη, άκομψη, ακαλαίσθηση 17άρα CRT Nec FE770 δίπλα:)

Πληκτρολόγιο και ποντίκι made by Apple... άλλη αίσθηση! Εδώ τα έκανα λίγο μαντάρα, ξέχασα να περιστρέψω τις φωτό πριν τις ανεβάσω - αλλά βγάζετε άκρη μια χαρά.Σε λειτουργία! Το γνωστό desktop του OSX. Προσέξτε παρακαλώ τα εικονίδια των σκληρών πάνω δεξιά... ... που όπως βλέπετε είναι δύο: ένα για το δίσκο του OSX και ένα για το partition των Windows XP! Ναι κυρίες και κύριοι, έχω περάσει πάνω και το Boot Camp και τρέχουν native τα XP Media Center Edition (έκανα κομπίνα για να περάσουν, όποιος ενδιαφέρεται με ρωτάει), με όλα τα κομφόρ τους και τα στολίδια τους:) Μείον 32 GB για χρήση από το OSX αλλά να 'χουμε να παίζουμε και κάνα παιχνιδάκι.Το γνωστό τοις πάσιν πλέον Apple Remote. Βλέπετε πόσο μικρό είναι - μετράει μόλις 7 εκατοστά και ούτε από την κορυφή ως τα νύχια, και τα κοντρόλ του παραπέμπουν πολύ στα αντίστοιχα του iPod. Με το χειριστηριάκι αυτό μπορούμε με το πάτημα ενός πλήκτρου να ανοίξουμε...
... το πολυδιαφημισμένο Front Row, το πρόγραμμα της Apple για Media Center εφαρμογές. Με ένα πάτημα κουμπιού στο remote έχω στην πρόσβασή μου όλες τις φωτογραφίες, τις μουσικές και τα βίντεό μου, μπορώ να δω DVD, να ακούσω τα podcasts που παρακολουθώ, ακόμη και να κλείσω τον υπολογιστή - και όλα αυτά από απόσταση! Ο πομπός του Apple Remote είναι πολύ δυνατός και το σήμα πιάνει ακόμα και υπό μεγάλη γωνία, αφού η δέσμη υπερύθρων ανακλάται παντού και καταλήγει στο μηλαράκι κάτω από την οθόνη, όπου βρίσκεται και ο δέκτης.

Γενικώς είμαι καταευχαριστημένος. Μετά από την αρχική περίοδο προσαρμογής όλα δουλεύουν κουτί, έχω ένα μηχάνημα πολύ ευχάριστο στη συναναστροφή, πολύ γρήγορο, πολύ σταθερό, που μου κάνει όλες τις δουλειές και όλα τα χατήρια:) Βάλτε όλοι Μακ... γίνετε άνθρωποι!!!:DDD

5 Σχόλιο/-α:

Δημοσίευση σχολίου

<< Αρχική