Νυστέρι

Κόψε κι άλλο!

Δευτέρα, Δεκεμβρίου 04, 2006

SotD: Chantal Kreviazuk - In This Life

Τρώω μεγάλο κόλλημα. Πολλή κούραση, πολλή ταλαιπωρία και αρκετός κόσμος που έχει το κοντό του και το μακρύ του να ασχολείται. Και ως συνήθως, εγώ στη μέση να κάνω το σάκο του μποξ. Τέσπαν, σήμερα είχα να βγω με μία παλιά φίλη και συμμαθήτρια που είχα να δω 10 χρόνια και κάτι, τελείωσε νωρίς ο καφές και αντί να γυρίσω σπίτι, είπα να πάω περπατητός από Σύνταγμα προς Ερμού, από εκεί αριστερά Πλάκα, συνέχεια προς Μοναστηράκι/Θησείο και τέλος Διονυσίου Αρεοπαγίτου, μέχρι το Μετρό της Ακρόπολης, και από εκεί σπίτι. Μεγάλη βόλτα, περίμενα ο μαλάκας ότι θα έβρισκα την ησυχία μου να βάλω τα πράγματα σε μία τάξη:)

Κολοκύθια τούμπανα φυσικά, και βέβαια εξ' αιτίας της χαζομάρας μου. Ποιος μαλάκας είχε την εντύπωση πως 3 Δεκεμβρίου, αρχή Χριστουγεννιάτικης σεζόν, Κυριακή βράδυ, θα έχει ησυχία;:P Πολύς κόσμος, χαμός στο ίσιωμα, τίγκα οι δρόμοι, φίσκα τα μαγαζιά, πολλή φασαρία, δε βγήκε άκρη. Άσε που τελικά τώρα που βγήκα σόλο ένιωσα να με στοιχειώνει λίγο αυτή η πολυκοσμία - ήθελα μοναξιά, αλλά εντάξει, δε θα κολλήσουμε εκεί τώρα. Τελικά βρήκα την ησυχία που έψαχνα προς το τέλος της βόλτας μου, και συνειδητοποίησα κάτι σημαντικό (νομίζω): δεν έχει ανάγκη το σώμα μου περπάτημα, αλλά οι σκέψεις μου. Αρχίζω να καταλαβαίνω τη δομή των περιστάσεων, να βρίσκω το σχέδιο που σχηματίζει το νήμα που τα ενώνει όλα. Τώρα, αν μπορέσω να βρω τη θέση μου σε όλα αυτά... ίδωμεν.

Οι επόμενες δύο εβδομάδες προβλέπονται καταιγιστικές, ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη για την όποια τυχόν ασυνέπεια μου προς εσάς. Επίσης, συγγνώμη από τους σκληροροκάδες που θα τους ξενερώσω σήμερα:) Το τραγούδι της ημέρας για σήμερα, Κυριακή 3 Δεκεμβρίου 2006 από Chantal Kreviazuk, In This Life (στίχοι εδώ). Όμορφο και με σχετικό νόημα. Ελαφροποπίζον μπαλαντοειδές αλλά σχετικά ευχάριστο στην ακρόαση για αθρώποι με κουρασμένα νεύρα:)

Καλή σας διασκέδαση όλοι όσοι διαβάζετε το Νυστέρι, και καλή σας εβδομάδα. Κρατάτε γερά! Οι διακοπές έρχονται:D ... ό,τι κι αν σημαίνει αυτό...

2 Σχόλιο/-α:

Δημοσίευση σχολίου

<< Αρχική