Νυστέρι

Κόψε κι άλλο!

Τρίτη, Δεκεμβρίου 05, 2006

SotD: Doors - Roadhouse Blues

Για σήμερα, Τρίτη 5 Δεκεμβρίου 2006, το τραγούδι της ημέρας: Doors και το ανεπανάληπτο Roadhouse Blues! (... χρειάζεστε στίχους;:D)

Χωρίς σχόλια, σε όποιον δεν αρέσει αυτό το κομμάτι χρειάζεται επειγόντως ανακουφιστική οσφυονωτιαία παρακέντηση προς ελάττωση ενδοκράνιας πίεσης! Πολύ καληνύχτα σε όλες και όλους σας:)

7 Σχόλιο/-α:

  • 'σπέρα γιατρέμ. Δε σε προλαβαίνω χριστιανέ μου, εκατό ποστ τη μέρα. Είδες που τα μεγάλα μυαλά συναντώνται (gelial-nysteri);;; Έεεετσι, έτσι. Όσο για τα λοιπά κομπιουτερικά, αν και ηλεκτρολόγα, δεν μπορώ να πω οτι πολυασχολούμαι (θα πέσει φωτιά να με κάψει, Ανθοκομία Ξάνθης έπρεπε να είχα περάσει, άντε Ιχθυοκαλλιέργεια Μεσογγολίου (sic))
    Άντε καληνύχτα!

    Από τον/την Blogger proserpina, στις Τρίτη, Δεκεμβρίου 05, 2006 11:58:00 μ.μ.  

  • Έγραψεεεεεες γιατρέ!

    "weeell i woke up this morning and i grabbed myself a beer..."

    Αυτό με την παρακέντηση μου θύμισε την ανεπανάληπτη "καραμπινάτη οσφυοκαμψία" στην σειρά "Εκμέκ παγωτό" :D

    Από τον/την Blogger dtsomp, στις Τετάρτη, Δεκεμβρίου 06, 2006 12:09:00 π.μ.  

  • @pros: Εμ, είδες κούκλα; Είμαι με τις εξάρσεις μου:D Αυτό το λένε κάπως στην Ψυχολογία, νομίζω μανιοκατάθλιψη - από περιόδους αδρανείας σε περιόδους πυρετικής δραστηριότητας και κίνησης σε ένα πρότζεκτ και τούμπαλιν. Αυτά ΑΝ ήμουν ψυχοπαθής:) (που είμαι δλδ, αλλά δεν είναι αυτό το κουσούρι μου... μόνο:PPPPP)

    @dtsomp: Ωπ, νάτος ο σωστός ο νέωψ. Το μυρίζεται το καλό κομμάτι όπως το 15άρι ουισκάκι! Άντε, και το κονιάκ το Λουι Τρεζ:D

    Εκμέκ παγωτό... πωωωωω, πού το θυμήθηκες;;

    Από τον/την Blogger Flareman, στις Τετάρτη, Δεκεμβρίου 06, 2006 12:16:00 π.μ.  

  • Εκμέκ παγωτό;

    Δηλαδή εγώ που θυμάμαι τους "Απαράδεκτους" τους "Αυθαίρετους" το "Χαϊ Ροκ" το "Δις Εξαμαρτείς" και το "Αχ Ελένη", τι θα έπρεπε να πείς;;;

    (θυμάμαι και μια σειρά με τον Φιλιππίδη με ένα τραγούδι που έλεγε "Σακουρτελέ" αλλά ΄ξεχνάω το όνομα...)

    Από τον/την Blogger Nassos, στις Τετάρτη, Δεκεμβρίου 06, 2006 1:11:00 π.μ.  

  • Απαράδεκτοι - δεν την πήγαινα μία αυτή τη σειρά. Αχ Ελένη, επίσης. Αυθαίρετους, αυτό δεν το θυμάμαι. Χάι ροκ, καλό για τα τότε πρότυπα, όλοι οι πιτσιρικάδες βλέπαμε:) Δις εξαμαρτείν δεν ήτανε με τη Νένα Μέντη που παίζανε στο κανάλι; Κι αυτό το έβλεπα ενίοτε - αυτά που δεν έβλεπα ήτανε Ντόλτσε Βίτα, Μεν και Δεν και κάτι άλλα.

    Αυτό που λες με τον Φιλιππίδη ήταν το Εκείνες κι Εγώ, που έκανε τον ψάλτη και τον διαιτητή ταυτόχρονα:)

    Από τον/την Blogger Flareman, στις Τετάρτη, Δεκεμβρίου 06, 2006 1:36:00 π.μ.  

  • Της Ελλάδος Τα Παιδιά έβλεπες τουλάχιστον;;;

    Από τον/την Blogger Nassos, στις Τετάρτη, Δεκεμβρίου 06, 2006 10:24:00 π.μ.  

  • Το θυμάμαι, δεν έβλεπα γιατί ήταν ηλιθιότητα:)

    Σμήναρχος Κάκαλος... lol:P

    Από τον/την Blogger Flareman, στις Πέμπτη, Δεκεμβρίου 07, 2006 12:54:00 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Αρχική