Νυστέρι

Κόψε κι άλλο!

Κυριακή, Δεκεμβρίου 10, 2006

SotD: Oasis - Half The World Away

Γεμάτη η μέρα σήμερα. Έκατσα και έβγαλα το δέυτερο επεισόδιο του podcast του Νυστεριού, διαβάζω Καρδιολογία για αύριο όλη μέρα, τώρα θα πιάσω διάβασμα για το επιλογής που δίνω την Τρίτη (φτου!), πρέπει να τελειώνω και νωρίς γιατί αύριο πρωί παίζει ξύπνημα κανονικά και με το νόμο... ωραία πράματα:D

Για σήμερα λοιπόν κάτι συμπαθητικό και διαχρονικό: από τους αδερφούς Gallagher το κόμματι για σήμερα, Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2006: Oasis και Half The World Away (στίχοι).

Άντε ρε παίδες, καλή μας εβδομάδα και χρόνια πολλά στις Άννες για χθες! Καλά να 'μαστε:)

5 Σχόλιο/-α:

  • Ωπ, το έγραψα πριν και το έχασα: το έχω απορία εδω και καιρό, πως γίνεται να δίνεις μαθήματα τέτοιο καιρό; Τελειώνεις και δίνεις χαριστικές ή έχετε άλλο σύστημα στην ιατρική; (Είναι τρελλοί αυτοί οι γιατροί!)

    Από τον/την Blogger proserpina, στις Κυριακή, Δεκεμβρίου 10, 2006 11:44:00 μ.μ.  

  • Τα 'χουμε πει μωρέ prosie, Πέμπτο έτος, ήτοι κάθε μήνα μία - δυο κλινικές, εξ ων η μία τουλάχιστον μπορεί να δοθεί σε προαιρετική εξεταστική στο τέλος του μήνα για να μην την έχεις στην κανονική εξεταστική:)

    Και φυσικά, κανείς δε θέλει να έχει 5 τρίτομα 400άρια βιβλία μέσα σε 1 μήνα και κάτι, ναι;:D

    Από τον/την Blogger Flareman, στις Τρίτη, Δεκεμβρίου 12, 2006 1:10:00 π.μ.  

  • Αχ βρε γιατρέ μου, σε καταλαβαίνω. Εμένα μου έχει μείνει ένα για πτυχίο και δε λεει να τελειώσει...Άντε καλά τελειώματα. Α! και χρόνια πολλά!!!!

    Από τον/την Blogger proserpina, στις Τρίτη, Δεκεμβρίου 12, 2006 1:39:00 π.μ.  

  • Εγώ έχω τελειώσει εδώ και 6 μήνες... και περιμένω το Στρατό. :P

    Από τον/την Blogger Nassos, στις Τρίτη, Δεκεμβρίου 12, 2006 12:23:00 μ.μ.  

  • ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!! Ο,ΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ!!!

    Από τον/την Anonymous Ανώνυμος, στις Τρίτη, Δεκεμβρίου 12, 2006 8:01:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Αρχική