Νυστέρι

Κόψε κι άλλο!

Παρασκευή, Δεκεμβρίου 01, 2006

SotD: Poets of the Fall - Carnival of Rust

Άλλο σκόπευα να βάλω σήμερα, άλλο έκατσε. Καλησπέρα σε όλους - φαίνομαι ότι δε μου βγαίνει καλά η μέρα, ναι;:)

Τέσπαν, δεν ξέρω πόσοι γνωρίζετε τους Poets of the Fall, είναι Φινλανδικό συγκρότημα, έχουν μεγάλη πέραση και είναι γνωστοί κυρίως για τρία - τέσσερα κομμάτια τους: το Late Goodbye (που παίζει στους τίτλους τέλους του Max Payne 2 και είναι κάτι σαν το ανεπίσημο θέμα του παιχνιδιού), το Lift, το Maybe Tomorrow Is A Better Day και το Carnival of Rust. Αυτό το τελευταίο, φετινό κομμάτι, θα είναι το τραγούδι της ημέρας για σήμερα - το πρωτοάκουσα πριν λίγο, το έχω ακούσει ήδη καμιά δεκαριά φορές και σίγουρα θα το ακούσω άλλες τουλάχιστον 20 απόψε και αύριο. Δε σας έχω link για MP3 σήμερα, σας λινκάρω απ' ευθείας στο site των PotF και το βίντεο κλιπ του κομματιού, αφήστε το να στριμάρει μία φορά και μετά βάλτε το να παίξει για να το δείτε ολόκληρο χωρίς σπασίματα. Και επειδή αυτό το κομμάτι αν δεν το ακούσετε με τους στίχους μπροστά σας έχετε χάσει όλο το νόημα, ορίστε και το σχετικό link.

Δε μπορώ να πω πως είμαι σε καλή κατάσταση. Δεν έγινε κάποιο τραγικό συμβάν, απλώς υπάρχει μία γενικότερη αίσθηση κατήφειας. Κάτι δεν μου πάει καλά στην όλη φάση, σα να υπάρχει κάπου μία στραβή, κάτι λάθος, κάτι έκτοπο, αφύσικο - και αυτό το νιώθω στο πίσω μέρος του μυαλού μου. Αυτός και ο λόγος που διάλεξα αυτό το κομμάτι για σήμερα: όταν είδα το βίντεο κλιπ με τον Mark μέσα στη γυάλα να χτυπίεται και το άλλο να φεύγει με την κούκλα στο χέρι, κι όλα γύρω σε κατάσταση παρακμής και αποσύνθεσης να κρατάνε ακκόρντα στην ειρωνία της κατάστασης λέω... πού 'σαι ρε μεγάλε. Έλα να γυρίσουμε και την υπόλοιπη ζωή μου ταινία.

Θα ταλαιπωρηθείτε λίγο στο περίμενε, αλλά αξίζει - περιμένετε να φορτώσει και δείτε το. Την καληνύχτα μου σε όλες και όλους σας:)

ΥΓ: Είδες prosάκι; (βλ. comments στο χθεσινό)

6 Σχόλιο/-α:

  • gia aurio (to lew twra epeidh to apogeuma feugw gia to s/k ekpaideutikh me th sxolh :D) gotthard-lift u up.afierwmeno sto doc! ;p


    p.s. wraioi oi poihtes

    Από τον/την Anonymous dimos, στις Παρασκευή, Δεκεμβρίου 01, 2006 1:25:00 π.μ.  

  • Αχ βρε Flare, μας έφτιαξες τη μέρα...κορυφαίο κομμάτι, κλιπάκι και αγαπημένοι οι ποιητές από την εποχή του θρυλικού max payne...πλάκα πλάκα, καιρό είχα να δω τόσο καλό μουσικό κλιπ. Βάστα γερά γιατρέ! Καλή συνέχεια!

    Από τον/την Anonymous Ανώνυμος, στις Παρασκευή, Δεκεμβρίου 01, 2006 10:54:00 π.μ.  

  • Πωω πω, καταπληκτικό το άσμα! Όμως βρε flare, μήπως αυτό ακριβώς φταίει για το down mood?
    Το λέω γιατί κ εγώ αυτές τις μέρες κάπως έτσι είμαι, αλλά χτες-προχτές άκουσα 3-4 φορές απανωτά το Πόσο μελαγχόλησε αυτός ο τόπος - ε, ήμουν να με κλαιν οι ρέγγες. Ωραίο το κομματάκι αλλά άμα το ακους πολύ έχεις παρενέργειες οι οποίες αναγράφονται στη συσκευασία, εε τον τίτλο του τραγουδιού. Πολύ χάλια.
    Ε, λοιπόν σήμερα άκουσα το Somebody told me και το Better do better σε ισόποσες δόσεις των 3-4 επαναλήψεων πάλι και όσο νά'ναι, βγήκε κ ο ήλιος, ανέβηκαν κ τα κέφια κάπως. Σκέφτομαι να συνεχίσω με Tubthumper και Frontier Psychiatrist (πωω είμαι κ πολύ καμμένο άτομο τελικά ;-))

    Από τον/την Blogger proserpina, στις Παρασκευή, Δεκεμβρίου 01, 2006 11:08:00 π.μ.  

  • Λες για placebo effect ε;:D

    Κοίτα, το τραγούδια είναι αντηχεία. Πρέπει να παράγεις σε κάποιες συγεκριμένες συχνότητες για να τις πιάσουν και να στις γυρίσουν, άμα δε βρουν αυτές τις συχνότητες δε σου λένε κάτι ιδιαίτερο.

    Και όσο να 'ναι, είμαι κάθετος με το να κάνω force feed στον εαυτό μου μουσικοθεραπεία με το ζόρι, το βλέπω λίγο πλύση εγκεφάλου:)

    Άαντε καλημέρα σας...

    Από τον/την Blogger Flareman, στις Παρασκευή, Δεκεμβρίου 01, 2006 12:01:00 μ.μ.  

  • Εε νομίζω αυτό λέγεται μπούμερανγκ κ όχι αντηχείο χιχιχι
    Πίστεψέ με, μερικές φορές χρειάζεται και το force feed - αμα δεν το κάνεις εσύ δε θα το κάνει κανένας άλλος για σένα :-))
    Τεσπάν, το θέμα είναι οτι το τραγουδάκι μου άρεσε και θα τους ψάξω τους κυριους

    Από τον/την Blogger proserpina, στις Παρασκευή, Δεκεμβρίου 01, 2006 12:06:00 μ.μ.  

  • Καλό μήνα!

    Από τον/την Blogger Nassos, στις Παρασκευή, Δεκεμβρίου 01, 2006 12:34:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Αρχική