Νυστέρι

Κόψε κι άλλο!

Τετάρτη, Ιανουαρίου 17, 2007

Τα χάλια τους τα μαύρα, γύρος 2ος

Στα πλαίσια της ιστορίας με τη Γιούρομπανκ που λέγαμε χθες, έχουμε συνέχεια! Σημερινό, φρέσκο, και το παραθέτω σόλο για να μη σας κουράσω:
Αγαπητέ κ. Σμπαρούνη,

Σας ζητάμε συγνώμη για την όποια αναστάτωση σας δημιουργήσαμε και σας ενημερώνουμε ότι σύντομα θα είμαστε σε θέση να υποστηρίζουμε και άλλους internet browsers για την χρήση του e-Banking της Τράπεζάς μας. Από την άλλη δεν γνωρίζουμε την ακριβή ημερομηνία όπου θα είναι διαθέσιμη αυτή η δυνατότητα.

Παραμένουμε στην διάθεσή σας για κάθε επιπλέον πληροφορία.

Με εκτίμηση,

Customer Services
Electronic Banking

Τα σχόλιά μου; α) Αν μη τι άλλο απαντάνε γρήγορα:D β) Αν μη τι άλλο ζητάνε συγγνώμη:P γ) Απ' την άλλη Γιούρομπανκ είναι, ποτέ δεν ξέρεις πότε θα σου ξανακάνει τη στραβή. Τουλάχιστον λένε ότι θα προσθέσουνε κι άλλους browsers σύντομα, κάτι είναι κι αυτό. Ελπίζω sooner than later - φαίνεται τους έκραξαν χοντρά και άλλοι, είμαστε και σε περίοδο μετανάστευσης από Windows σε άλλα λειτουργικά και απ' ότι φαίνεται μέτρησε κι αυτό.

Ελπίζω μόνο να μην προσθέσουν τη δυνατότητα χρήσεως μόνο του νέου internet browser... Internet Explorer 7!:rofl: ΥΓ: Έβγαλα άκρη προσωρινά με το e-banking τους χωρίς να βγαίνω από OS X, έχω τα XP σε ένα image περασμένα στο Parallels, έχω το εικονίδιο του IE στο dock και όταν το κλικάρω φορτώνει το image μόνο του, ανοίγει το πρόγραμμα (όπου έχω home page τη σελίδα τους BTW για διευκόλυνση), και το βγάζει σε Coherence mode, ήτοι μόνο τα παράθυρα των XP προγραμμάτων να φλοτάρουν μαζί με τα δικά μου (screenshot πιο κάτω)! Καλή λύση, αλλά αργή και τρώει τρία γκίγκα για τα XP στο δίσκο, τη στιγμή που τα έχω περασμένα και σε άλλο partititon... σπατάλη. Ελπίζω να ξυπνήσουνε γρήγορα και να το φτιάξουνε. Αν πάλι είναι το νέο σύστημα που έλεγε η φίλη της Κάθυ... εκεί την κάτσαμε τη βάρκα!:O

2 Σχόλιο/-α:

  • Μάϊστα... μάϊστα.

    Καλό κουράγιο βασικά! Εγώ δεν χρειάστηκε να ανακατευτώ ποτέ με το e-banking, οπότενες πείρα δεν έχω για το θέμα, αλλά ναι, είναι καραγκιοζιλίκι αν θέλουν να είναι σοβαροί να μην έχουν υποστήριξη για άλλους browsers κτλ κτλ

    Από τον/την Blogger Azrai, στις Τετάρτη, Ιανουαρίου 17, 2007 9:29:00 μ.μ.  

  • Από τη μία, είμαστε βέβαιοι ότι κάποτε θα κερδίσετε το λόττο. Από την άλλη δεν γνωρίζουμε πότε.

    Καλά κρασιά.

    Από τον/την Anonymous Ανώνυμος, στις Πέμπτη, Ιανουαρίου 18, 2007 3:26:00 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Αρχική