Νυστέρι

Κόψε κι άλλο!

Δευτέρα, Ιανουαρίου 01, 2007

Καλή Χρονιά!

Να κάνουμε κι εμείς το εορταστικό ποστ:) Χρόνια πολλά σε όλους, εορτάζοντες και μη! Μόνο υγεία θα ευχηθώ, τα υπόλοιπα περιττεύουν. Ό,τι θέλει ο Θεός θα δώσει - πού ξέρεις, μπορεί να πάρει το πρωτάθλημα και η Πανάθα:P

Φέτος (αν και ήμουν με 4 ώρες ύπνο και ψιλοκουτούλαγα) μπορώ να πω ότι χάρηκα την αλλαγή του χρόνου. Για δύο κυρίως λόγους, πρώτον γιατί όλως παραδόξως γλύτωσα τους τηλεοπτικούς αχρηστλαμάδες (πέντε τέσσερα τρία δύο ένα οοοοοοοοο χρόνια πολλά πωπω τι φιέστα σας έχουμε ετοιμάσει), και δεύτερον γλύτωσα την πολυκοσμία - επίσης όλως παραδόξως!

Και όπως και να το κάνουμε, όταν φτάνεις να φύγεις από το μαγαζί στις 4 και μισή, συνεχίζεις σε φιλικό σπίτι μέχρι τις 5:30 να λες ανέκδοτα και να τρως τούρτα και καταλήγεις σπίτι για ύπνο στις 7 το πρωί... ε του πούστη, καλά ήτανε:P

Για το 2006 δεν έχω να πω πολλά - δύσκολο έτος, σε πολλά επίπεδα, με τις χαρές του και τις λύπες του όπως όλα. Αν εξαιρέσω δύο τρία πολύ σημαντικά καλά και κακά πράγματα που σημάδεψαν και την περασμένη πλέον χρονιά, το έτος ήταν ψιλοουδέτερο.

Για το 2007; Θέλω να είμαι καλά και στα πόδια μου εγώ και οι αγαπημένοι μου άνθρωποι, να δω προκοπή στις σπουδές μου και να πάρω επιτέλους το δίπλωμα οδήγησης!:P Πέρα από την πλάκα, κάθε τι ξεκινάει από την ευεξία μας, σωματική και ψυχική, οπότε εκεί παίζεται όλο το παιχνίδι...

Σας ευχαριστώ για την παρέα που μου κρατήσατε τους τελευταίους μήνες του 2006 - συνεχίζουμε ακάθεκτοι στο 2007! Καλή χρονιά!

5 Σχόλιο/-α:

  • Με σοκάρεις συνάδελφε για διάφορους λόγους. Ένας βασικός είναι ότι ούτε εγώ έχω δίπλωμα οδήγησης, αν και επίσης ευελπιστώ να στρωθώ να το πάρω φέτος.

    Δεύτερον, σοκάρομαι γιατί μου φαίνεται απίστευτο ότι γλίτωσες την πολυκοσμία! Πού πήγες παιδάκι μου;!

    Για την Πανάθα θα τα χαλάσουμε, αλλά τέλος πάντων χρονιάρες μέρες, θα το αφήσω να περάσει έτσι, χωρίς άλλο σχόλιο.

    Πολλές ευχές, ό,τι επιθυμείς, καλό πτυχίο και για να σε προετοιμάζω από τώρα για όσα θα σκέφτεσαι σε 2 χρόνια, καλή σταδιοδρομία και μακάρι να έχεις μικρή αναμονή.

    Από τον/την Blogger Azrai, στις Δευτέρα, Ιανουαρίου 01, 2007 9:26:00 μ.μ.  

  • Αντεύχομαι ο,τι καλύτερο:) Θα σου πω μόνο περί πολυκοσμίας: Ντι και Ντο, μουσικό μεζεδοπωλείο στα Πατήσια:D Αρκετός κόσμος μεν, οργανωμένος και όχι υπερβολικός δε - είναι θέμα οργάνωσης τελικά!

    Από τον/την Blogger Flareman, στις Δευτέρα, Ιανουαρίου 01, 2007 9:54:00 μ.μ.  

  • Καλή χρονιά και σε εσένα. Και κοίτα μη πάθεις καμιά mac mac mac ίωση!

    :D

    Από τον/την Blogger Nassos, στις Τρίτη, Ιανουαρίου 02, 2007 6:35:00 μ.μ.  

  • Εύχομαι τα καλύτερα για την νέα χρονιά... Ό,τι επιθυμείς!!

    Από τον/την Blogger Klearchos, στις Παρασκευή, Ιανουαρίου 05, 2007 2:32:00 π.μ.  

  • Να 'σαι καλά ρε Κλέαρχε... το ίδιο και δι' υμάς!:D

    Από τον/την Blogger Flareman, στις Παρασκευή, Ιανουαρίου 05, 2007 2:43:00 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Αρχική