Νυστέρι

Κόψε κι άλλο!

Πέμπτη, Ιανουαρίου 11, 2007

Βάλε τις εικόνες πίσω, θα σου κάνω μήνυση!

Ρε σεις, πολλή μήνυση σαλεύει τελευταίωσε - τελικά καλά λένε μη μπλέξεις με γιατρό και δικηγόρο:P

Κάποιος (λέει) ανέβασε κάτι εικόνες στο server του, κάποιος άλλος λίνκαρε σε αυτές για διαφημιστικούς σκοπούς χωρίς να έρθει πρώτα στην κατάλληλη νομική συνεννόηση με τον πρώτο και όταν ο πρώτος αποφάσισε να ξηλώσει τις εικόνες από τον σέρβερ, ο δεύτερος του έστειλε το mail που βλέπετε παρακάτω:



Έχει κάψει ο κόσμος, πάει:P

3 Σχόλιο/-α:

  • Επειδή με άλλο τρόπο δε το βλέπω να επικοινωνούμε, για κοίτα εδώ: http://blog.spitaki.org/2006/12/15/iatrikes-atakes-2/

    Από τον/την Blogger proserpina, στις Παρασκευή, Ιανουαρίου 12, 2007 9:01:00 μ.μ.  

  • και μια που λες για δικηγόρους, μια γνωστή μου βρήκε το μπελά της.

    Μια δικηγόρος ανέλαβε να της συντάξει ένα έγγραφο για μια υπόθεση. Όταν πήρε το έγγραφο η γνωστή μου, είδε έκπληκτη ότι όλα τα στοιχεία ήταν λάθος και καμία σχέση δεν είχαν με αυτά που έδωσε η ίδια. Ζήτησε τη διόρθωση του εγγράφου.
    Η δικηγόρος ζήτησε άλλα 300 ευρώ για να το διορθώσει, πέρα από τα λεφτά που πήρε εξαρχής.
    Η γνωστή μου είπε πως αυτό είναι παράλογο, πως αυτή δεν έκανε από την αρχή σωστά τη δουλειά της και ζητούσε από πάνω και άλλα 300 ευρώ.

    Η δικηγόρος τελικά, έκανε μήνυση στη γνωστή μου για συκοφαντική δυσφήμιση και η υπόθεση εκκρεμεί, αλλά διεκδικεί 1500 ευρώ σαν αποζημίωση (αφού δε πήρε τα 300, στόχευσε σε ανώτερα).

    Από τον/την Anonymous keimgreek, στις Κυριακή, Ιανουαρίου 14, 2007 11:32:00 μ.μ.  

  • Πωω... κάτι τέτοια διαβάζω και μου σηκώνεται (η τρίχα) κάγκελο!

    Χου και ξαναχού λέω εγώ, λαμόγια. Ευτυχώς υπάρχουν και οι εξαιρέσεις - που επιβεβαιώνουν τον κανόνα!

    Από τον/την Blogger Flareman, στις Δευτέρα, Ιανουαρίου 15, 2007 12:53:00 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Αρχική