Νυστέρι

Κόψε κι άλλο!

Κυριακή, Φεβρουαρίου 11, 2007

5 για μένα

Με τάγκαρε ο Πάρις για να γράψω πέντε πράγματα για τον εαυτό μου - είναι κάπως σαν το χαλασμένο τηλέφωνο, σε ταγκάρει κάποιος, γράφεις πέντε πράγματα για τον εαυτό σου στο blog σου και στο τέλος του ποστ ταγκάρεις κάποιους άλλους για να κάνουν το ίδιο:)

Λοιπόν:

  1. Ψοφάω για το παστίτσιο, τις τηγανητές πατάτες και ό,τι ψητά κοψίδια:)
  2. Έχω ένα Nokia N-Gage (το πρώτο μοντέλο!), εδώ και τρία χρόνια, και αν δε χαλάσει οριστικά δεν το αλλάζω!
  3. ΔΕΝ ΞΑΝΑΓΥΡΙΖΩ ΣΕ WINDOWS:nope:
  4. Το πρώτο ροκάκι που άκουσα συνειδητά ήτανε το Don't Fear The Reaper, των Blue Oyster Cult.
  5. Τέλος, μου τη δίνουν απίστευτα οι κολλημένοι που έχουνε μεγάλη ιδέα για τον εαυτό τους, πιστεύουν πως αυτά που φαντάζονται για τους υπολοίπους ισχύουν πάντα, νομίζουν ότι έχουν δίκιο για τα πάντα, ότι όλοι οι άλλοι είναι υποδεέστεροι, και δεν κάθονται να ακούσουνε τους άλλους.


Έτσι, του νόου ας μπέτα:D Και για συνέχεια ταγκάρω τους:

Οίτινες θελήσουν, ας επαναλάβουν το πείραμα:)

13 Σχόλιο/-α:

  • e oxi kai to ngage. eleos ;)

    Από τον/την Anonymous spyros, στις Δευτέρα, Φεβρουαρίου 12, 2007 8:14:00 μ.μ.  

  • ps emena giati den me taggarei kanenas :)

    Από τον/την Anonymous spyros, στις Δευτέρα, Φεβρουαρίου 12, 2007 8:14:00 μ.μ.  

  • Δε σε παίζουμε εσένα:PP Ε να, είδες τι είπες για το N-Gage; Μετά θες ταγκάρισμα;:D

    Ξεκίνα μόνος σου εσύ και τάγκαρε άλλους:)

    Άντε, να στο κάνω το χατήρι, το έκτο για εμένα:
    6) Έχω ένα κάψιμο στη ράχη του δεξιού χεριού, από πιτσιρικάς που ήμουν, καθόμουν στον καναπέ, ήταν ακουμπισμένο το σίδερο δίπλα μου καυτό (το είχα τραβήξει πρώτα από το καλώδιο και είχε ψιλοσπάσει, το ακούμπησε εκεί η μάνα μου), πατάω στον καναπέ, γέρνει το σίδερο, μου κάνει στάμπα στο χέρι:) Από τότε μέχρι τώρα έχει ξεθωριάσει αλλά φαίνεται ακόμα.

    Και μετά το νούμερο 6, ταγκάρω τον φίλο και συνεπιπαντός και συνονόματο Σπύρο:D

    Από τον/την Blogger Flareman, στις Δευτέρα, Φεβρουαρίου 12, 2007 9:02:00 μ.μ.  

  • ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ! Με έχεις "ταγκάρει"! Ωχ τί θα γράψω τώρα; Ρίξε χριστιανέ μου ενα μέιλ να ειδοποιήσεις πρώτα! Πωω πω, τι πάθαμε

    Από τον/την Blogger proserpina, στις Τρίτη, Φεβρουαρίου 13, 2007 12:02:00 π.μ.  

  • Γιου αρ ταγκντ. Γιου αρ μπίινγκ γουόρνεντ νάου. Δις ποστ γουιλ σελφ ντιστράκτ.

    Γκο ράιτ σάμθινγκ νάου.:)

    Από τον/την Blogger Flareman, στις Τρίτη, Φεβρουαρίου 13, 2007 12:11:00 π.μ.  

  • Νάου αι καντ μπικόουζ αι αμ σαπόουζντ το στάντι φορ μαι τουμορροου μιτινγκ γουιθ δε μπος, αι μιν δε τιτσερ ιν δε γιουνιβερσιτι (οου γιες, τουμόρρου αι χαβ του γκοου του εμπ, λάκι μι)

    Από τον/την Blogger proserpina, στις Τρίτη, Φεβρουαρίου 13, 2007 12:14:00 π.μ.  

  • Ντου αζ γιου γουιλ τσίκα, άι ντοντ χαβ του γκόου του Γουδί ένι τάιμ σουν νάου:)

    Ριμέμπερ, γιου χαβ μπιν ταγκντ!:D

    Από τον/την Blogger Flareman, στις Τρίτη, Φεβρουαρίου 13, 2007 12:54:00 π.μ.  

  • Τι είναι το τσίκα; (μσν το κάναμε εδωμέσα)

    Από τον/την Blogger proserpina, στις Τρίτη, Φεβρουαρίου 13, 2007 1:03:00 π.μ.  

  • Δες εδώ τι λέει "in Spanish":)

    ... τόση ώρα θα είχες γράψει το ποστ με τα 5:D

    Από τον/την Blogger Flareman, στις Τρίτη, Φεβρουαρίου 13, 2007 1:27:00 π.μ.  

  • Αχ ναι μωρέ...
    Τόση ώρα κοιτάω τον κώδικα ο οποίος είναι σε C++, με κοιτάει κι αυτός, αλλά δεν υπάρχει χημεία ανάμεσά μας...Ένα paper δε μου κάνει τη χάρη να μου δώσει κάτι τύπους για τη φαρμακοκινητική/φαρμακοδυναμική του epirubicin (πάει ο flareman, λιποθύμησε)...και λέω να πάω για ύπνο διότι το μυαλό μου αδυνατεί να συνεργαστεί με τα μάτια μου

    Από τον/την Blogger proserpina, στις Τρίτη, Φεβρουαρίου 13, 2007 1:30:00 π.μ.  

  • Μωρέ μια χαρά σε follow, δε λιποθυμώ, και περί του κώδικα αν μπορώ να βοηθήσω, αλλά περί του αντιβιοτικού σε έναν φαρμακοποιό ή χημικό / χημικό μηχανικό, τέτοια ντετάιγ φαρμακοκινητικά δεν τα κατέω:)

    Πωπω, MSN το κάναμε!:rofl:

    Από τον/την Blogger Flareman, στις Τρίτη, Φεβρουαρίου 13, 2007 1:36:00 π.μ.  

  • Μέσα και εγώ στο κόλπο των πέντε... επιδημία έγινε :)

    Από τον/την Anonymous arkoudos, στις Πέμπτη, Φεβρουαρίου 15, 2007 5:28:00 μ.μ.  

  • Άξιος!:D

    Από τον/την Blogger Flareman, στις Πέμπτη, Φεβρουαρίου 15, 2007 6:24:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Αρχική