Νυστέρι

Κόψε κι άλλο!

Τετάρτη, Φεβρουαρίου 14, 2007

Διαγραφή Κουλούρη (;)

Κάθομαι και διαβάζω για τη διαγραφή του Κίμωνα Κουλούρη από την Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠΑ.ΣΟ.Κ., και έχω μείνει λίγο μαλάκας.

Είμαστε σοβαροί; Διαγράφει το παιντί τον Κουλούρη; Τον κολλητό του πατέρα του; Που έβγαινε ο Παπανδρέου στο δρόμο με το αμάξι και έτρεχε ο Κουλούρης από μπροστά να ανοίγει δρόμο; Που έχει αρπαχτεί για το κόμμα του; Και τον διαγράφει; Δεξιός είμαι, ΝΔ ψηφίζω, αλλά εντάξει - μιλάμε για μεγάλη αχαριστία. Tελικά όσο προχωράει το επαληθεύω όλο και περισσότερο...

... σε αυτό το κόμμα όλοι, από τους ψηφοφόρους μέχρι τα στελέχη μέχρι τους υποψηφίους είναι εντελώς ηλίθια.

7 Σχόλιο/-α:

  • εγώ το έκαμα πιο κωμικό .
    Ρίξε μια ματιά στο :
    http://exastal.blogspot.com/2007/02/blog-post_14.html

    Από τον/την Anonymous exastal, στις Τετάρτη, Φεβρουαρίου 14, 2007 11:19:00 μ.μ.  

  • Έχεις απορρίψει με τη μία τους μισούς Έλληνες.
    Να υποθέσουμε ότι όλοι οι οπαδοί της ΝΔ χαίρουν άκρας εξυπνάδας;

    Από τον/την Blogger Tinsie, στις Πέμπτη, Φεβρουαρίου 15, 2007 12:10:00 π.μ.  

  • Καθόλου, αρκετοί είναι ηλίθιοι - ιδίως η ηγεσία, που μετά από 20 χρόνια δικτατορίας και κλοπών του ΠΑΣΟΚ δεν πήραν ούτε ένα μάθημα και νομίζουν ότι με τον σταυρό στο χέρι δε θα τους καταβροχθίσουν τα σκυλόψαρα.

    Αλλά τέτοιου επιπέδου κουφές, μόνο από τα συνδικαλόμουτρα του ΠΑΣΟΚ θα δεις:)

    Από τον/την Blogger Flareman, στις Πέμπτη, Φεβρουαρίου 15, 2007 2:51:00 π.μ.  

  • οι ΟΠΑΔΟΙ όλων των κομμάτων είναι ηλίθιοι


    Μπορεις να είσαι οπαδός μιας ποδοσφαιρικής ομάδας.
    Γιατί βασικά είναι απλό και εύκολο, μπορεις να είσαι οπαδός μιας ποδοσφαιρικής ομάδας, μπορεις δλδ να είσαι συναισθηματικά δεμένος με μια ποδοσφαιρική ομάδα, γιατί είναι η ομάδα του χωριού σου, γιατί πιστεύεις ότι έχει καλούς παίχτες ή γιατί απλά σου αρέσουν τα χρώματα στην φανέλα της, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο μπορεις να είσαι συναισθηματικά δεμένος (δλδ οπαδός) ενός τραγουδιστή ή ηθοποιού.

    Τα κόμματα αντίθετα δεν είναι (ή δεν θα έπρεπε να είναι) "ψυχαγωγικά προϊόντα" του επιπέδου ενός τραγουδιστή ή μιας ποδοσφαιρικής ομάδας (άσχετα αν μοιάζουν αφάνταστα πολύ με τέτοια!) άρα συνεπώς δεν θα έπρεπε και να έχουν οπαδούς αλλά ψηφοφόρους, ανθρώπους δλδ που συνειδητά αποφασίζουν να τα επιλέξουν στηριγμένοι αποκλειστικά σε συλλογισμούς που παράγει το λογικό κομμάτι του εγκεφάλου τους και ούχι το συναισθηματικό.

    Δεν μπορεις λοιπόν να ισοδυναμείς τους ψηφοφόρους ενός (οποιουδήποτε) κόμματος με τους groupies ενός συγκροτήματος (άσχετα αν τους αξίζει ή όχι). Τα κόμματα (υποτίθεται ότι) μπορούν και έχουν κάτι παραπάνω να προσφέρουν από 2-3 ώρες διασκέδασης.

    (το ότι βέβαια ολα τα παραπάνω -ειδικά στην Ελλάδα- ανήκουν απλά και αποκλειστικά στην σφαίρα της θεωρίας και ουδεμία σχέση ή επαφή έχουν με την πραγματικότητα επιλέγουμε απλά να το αγνοήσουμε, διότι γιατί βασικά ξύπνησα πάρα πολύ όμορφα σήμερα και δεν θέλω να χαλάσω την μέρα μου από τόσο νωρίς)

    Γι'αυτό λοιπόν κάθετα και κατηγορηματικά πιστεύω ότι ΟΛΟΙ (ανεξαιρέτως) οι ΟΠΑΔΟΙ των κομμάτων είναι απλά ηλίθιοι!!!

    Από τον/την Blogger Derek, στις Πέμπτη, Φεβρουαρίου 15, 2007 7:22:00 π.μ.  

  • @ντέρεκ: πολύ σωστό σε βρίσκω:) Απ' τη μεριά μου όμως, λίγους *οπαδούς* έχω δει να είναι ΝΔτες, ενώ στο ΠΑΣΟΚ όλοι μα όλοι, ακόμη και οι απλούστεροι των ψηφοφόρων, είναι φανατισμένοι μέχρι θανάτου! Μπορεί να είναι απλώς το δικό μου περιβάλλον και να μην είναι αντικειμενική η γνώμη μου, αλλά όλοι μα όλοι οι γνωστοί μου που ψηφίζουν ΠΑΣΟΚ το κάνουν φανατικά, με τυφλό πάθος, και σχεδόν πάντα επειδή τους έχουνε βολέψει εργασιακά/σπουδαστικά/οικονομικά.

    Μια χούφτα άτομα ήξερα που ψήφισαν ΠΑΣΟΚ για ιδεολογικούς λόγους και την επόμενη τετραετία πήγαν και το έριξαν λευκό:) Γι' αυτό τα λέω όσα λέω.

    Αλλά συμφωνώ μαζί σου, όλοι οι οπαδοί των κομμάτων, ειδικά οι κοντόφθαλμοι, είναι ηλίθιοι!:)

    Από τον/την Blogger Flareman, στις Πέμπτη, Φεβρουαρίου 15, 2007 11:36:00 π.μ.  

  • μπα μην το λες
    Ξέρεις πόσοι είναι αυτοί (ειδικά στην επαρχία) που είναι τυφλά φανατισμένοι ΝΔτες?
    τύπου "εγώ είμαι καλός χριστιανός και ψηφίζω ΝΔ γιατί το είπε ο παπα-Δημήτρης" ή ακόμα χειρότερα "εμένα τον παππού μου τον σκότωσαν οι κομουνιστές στον εμφύλιο γι'αυτό είμαι δεξιός και ψηφίζω ΝΔ" ή πιο απλά "ΝΔ ψηφίζει ο πατέρας μου ΝΔ ψηφίζω και εγώ".

    Προσωπικά ένωση κεντρώων είχα ψηφίσει την τελευταία φορά (το μοναδικό μάλιστα ψηφοδέλτιο στο εκλογικό μου τμήμα, χωριό βλέπεις κουκιά μετρημένα είναι οι ψήφοι!) αλλά ωστόσο δεν διαφωνώ καθόλου μαζί σου η ΝΔ έχει όντως πολύ extreme (και λίγες) περιπτώσεις οπαδών ενώ το ΠαΣοΚ πολύ πιο καθημερινές και περισσότερες (τύπου "εγώ είμαι δημ. υπάλληλος και με προσέλαβαν επί ΠαΣοΚ και γι'αυτό τους αγαπάω και τους ψηφίζω γιατί μου έδωσαν δουλειά").

    Από τον/την Blogger Derek, στις Πέμπτη, Φεβρουαρίου 15, 2007 2:15:00 μ.μ.  

  • αχαχαχα καλό αυτό με τον παπά-Δημήτρη!:D Καλά, κι εμένα είχανε δείρει τη γιαγιά μου επί 7ετίας επειδή την είχανε περάσει για αριστερή, και μάλιστα της είχανε σπάσει και το καλάμι, αλλά και πάλι ΝΔ ψήφιζε:P

    Τέσπαν, χου στα κομματόσκυλα και το αφήνουμε εκεί:)

    Από τον/την Blogger Flareman, στις Πέμπτη, Φεβρουαρίου 15, 2007 3:29:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Αρχική